یو پی اس ge

گروه هلدینگ رسام یو پی اس

تخصصی ترین مرکز فروش و تعمیر یو پی اس در ایران

تصویر تبلیغاتی سربرگ شرکت هولدینگ رسام یو پی اس
شرکت رسام یو پی اس : یو پی اس ge

آنچه در این مطلب خواهید خواند

یو پی اس GE(جنرال الکتریک)

یو پی اس ge

کمپانی بزرگ تولیدات صنعتی(GE) جنرال الکتریک با بیش از حدود ۱۳۰ سال قبل با  سرمایه گزاری و مدیریت مخترع بزرگ توماس ادیسون بنا نهاده شد امروزه در ده ها صنعت پیشرفته دنیا از صنایع هوایی ، نظامی، برق و نیروگاه، توربینهای گازی و بخار و همه نوع نوآوری ها در عرصه انرژی نو پیشگام است. سیاست کلی این شرکت بر نوآوری و فضای فناورانه جهت رسیدن به تولیدات و محصولات با تکنولوزی بالاتر برای همه دنیاست. درواقع این شرکت جز در چند شرکت معدود در انگلستان، فرانسه و البته غول صنعتی اروپا آلمان رقیب دیگری ندارد. از جمله محصولات تولیدی این شرکت میتوان به یو پی اس ها اشاره کرد. محصولات یو پی اس شرکت جنرال الکتریک از جمله مطمئن ترین و مرغوبترین یو پی اس ها میباشد که در رنج وسیعی از توان و تونع اندازه و باتری و برای جریان تک فاز و دو فاز تولید و ارائه میشود. به جرات میتوان گفت تکنولوژی GE تنها با تکنولوژی آلمان قابل مقایسه است. (یو پی اس جنرال الکتریک)

انواع تولیدات یو پی اس شرکت جنرال الکتریک(GE)

این یو پی اس ها در دامنه ۱۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰ ولت آمپر در کلاس تک فاز تولید میشوند و عمدتا از نوع آنلاین می باشند که دارای فن و آب بندی و درجه IP بالا و تجهیزات جانبی خوب و بورد قدرتمند است. انواع تکفاز با توان بیشتر نیز وجود دارد. مدلهای سه فاز با توان تا ۵۰۰ و بیش از ۵۰۰ کیلو ولت آمپر نیز در این شرکت ساخته میشوند.

در باره ی شرکت یو پی اس GE

 بخش کسب و کار شرکت  یو پی اس GE، داستان راه حل های صنعتی شرکت   GE حدودا” ۱۳۰ سال پیش توسط بنیانگذار شرکت جنرال الکتریک، توماس ادیسون شروع می شود.   امروزه، مهندسان و کارکنان راه حل هایصنعتی  روحیه کارآفرینی خود را با ایجاد خلاقیت ، نو آوری، راه حل های محصولات و خدمات پایاپای متضمن میشوند. این شرکت  را قادر می سازد تامشتریانش را در بیش از ۶۰ کشور، در همه ی صنایع مختلف، توزیع و قدرت چالش های الکتریکی این شرکت را برتر نماید.