ابزار دقیق و اندازه گیری

گروه هلدینگ رسام یو پی اس

تخصصی ترین مرکز فروش و تعمیر یو پی اس در ایران

تصویر تبلیغاتی سربرگ شرکت هولدینگ رسام یو پی اس
ابزار دقیق و اندازه گیری ، رسام یو پی اس

آنچه در این مطلب خواهید خواند

ابزار دقیق و اندازه گیری

اتوماسیون صنعتی به بهره گیری از کامپیوترها ، سیستم های الکترونیکی و ابزارآلات خاص ، بجای متصدیان انسانی برای کنترل دستگاه ها و فرایندهای صنعتی گفته می شود.  امروزه کاربرد اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق در صنایع و پروسه های مختلف صنعتی به وفور به چشم می خورد. کنترل پروسه و سیستمهای اندازه گیری پیچیده ای که در صنایعی همچون نفت، گاز، پتروشیمی، صنایع شیمیایی، صنایع غذایی، صنایع خودرو سازی و غیره بکار می آید ، نیازمند ابزارالات بسیار دقیق و حساس می باشند.

پیشرفتهای تکنیکی اخیر در کنترل فرایند و اندازه گیری پارامترهای مختلف صنعتی از قبیل فشار، دما، جریان و غیره باعث افزایش کیفیت محصولات و کاهش هزینه های تولید گردیده است. علاوه بر آن باید اذعان داشت که لازمه افزایش کیفیت و کمیت یک محصول تولیدی در هریک از صنایع مذکور، استفاده از ماشین آلات پیشرفته و اتوماتیک  الکترونیکی می باشد که از آنها به ابزار دقیق می گویند.

ابزار دقیق و اندازه گیری

یو پی اس مناسب اتوماسیون صنعتی

مطمئناً صحت عملکرد این تجهیزات، در گرو وجود برق عاری از اختلال و نوسان و همچنین وجود یک برق اضطراری (یو پی اس) مطمئن می باشد که محصولات شرکت رسام یو پی اس می تواند بهترین پاسخگو برای اتوماسیون صنعتی باشد.

لذا در این قسمت سعی گردیده تا راهکارها و پشنهادات مرتبط با استفاده از محصولات رسام جهت تامین برق مناسب و بدون اختلال (یو پی اسجهت سیستم های مذکور بررسی گردد.