لوازم جانبی یو پی اس

گروه هلدینگ رسام یو پی اس

تخصصی ترین مرکز فروش و تعمیر یو پی اس در ایران

تصویر تبلیغاتی سربرگ شرکت هولدینگ رسام یو پی اس
لوازم جانبی یو پی اس ، شرکت رسام

آنچه در این مطلب خواهید خواند

لوازم جانبی یو پی اس

لوازم جانبی یو پی اس

لوازم جانبی یو پی اس
لوازم جانبی یوپی اس

لوازم جانبی مورد نیاز یو پی اس :

لوازم جانبی یو پی اس : یک چاره مناسب حفاظت از قدرت کامل به طور معمول بیش از یک یو پی اس است.

در اینجا برخی از لوازم جانبی بیان می شوند.

ذخیره سازی انرژی یوپی اس

بسیاری از روش های حفاظت از قدرت، قدرت آماده به کار اضطراری خود را یا از باتری پلمپ شده (همچنین به عنوان دریچه تنظیم اسید سرب و یا VRLA، باتری شناخته می شود) و یا از باتری های آبی (همچنین به عنوان بادی اسید سرب و یا VLA، باتری شناخته می شود) می گیرند.

باتری های پلمپ شده ارزان تر هستند، اما  زود فرسوده می شوند.

باطری های آبی به طور کلی نیاز نصب و راه اندازی و تعمیر و نگهداری دارند.

نوع باتری

هر چند باتری های اسید سرب یک تکنولوژی قابل قبولی  هست و همچنین برای دقت مرکز داده مناسب هستند، آنها همچنین حجم بزرگ و سنگین تری دارند . علاوه بر این، دارای مواد شیمیایی سمی بوده، دفع آنها یک فرآیند گران و به سختی قابل تنظیم است. در نتیجه، شرکت های زیادی در حال استفاده از مکمل باتری های اسید سرب با منابع جایگزین قدرت آماده به کار مانند فلایویل هستند.

قطعی برق

هنگامی که قطع برق قطع میشود ، دیسک همچنان به چرخش خود به دور خود ادامه می دهد، و ولتاژ DC ایجاد می کند که یو پی اس می تواند به عنوان یک منبع برق اضطراری استفاده کند. همانطور که یو پی اس برق را مصرف می کند، دیسک به آرامی حرکت خود را از دست می دهد، انرژی  کمتری تولید می کند تا در نهایت کاملا از حرکت باز می ایستد. از جنبه مثبت، فلایویل ها حجم کم و سبک تر از باتری های اسید سرب هستند، راحت تر حفظ می شوند و دور از مواد خطرناک و مضر برای محیط زیست هستند.

از جنبه منفی، آنها معمولا تنها ۳۰ ثانیه از قدرت آماده به کار را تحویل می دهند.

با این حال، تحقیقات انجام شده که بیش از ۹۵ درصد از قطع برق ها زیر چند ثانیه اتفاق میافتد.

لذا استفاده از یک فلایویل به عنوان مکملی برای باتری ها در طول قطعی برق مختصر می تواند فضای مرکز داده طبقه را حفظ کند و هزینه های نگهداری را پایین بیاورد ، در صورتی همچنین طول عمر باتری های اسید سرب  با کاهش استفاده از آنها، افزایش می یابد .

 لوازم جانبی یو پی اس

ژنراتور

در صورت قطع برق، Ups به شما چند دقیقه وقت می دهد تا سرور را خاموش کنید.

با این حال، این روزها، اکثر شرکت ها نمی توانند بدون سیستم های IT برای ساعت ها یا حتی چند روز که زمان لازم است تا سرویس  دوباره بازسازی شود، سر کنند.

چنین سازمان هایی تقریبا شامل یک ژنراتور در سیستم حفاظت از قدرت خود هستند.

در حالی که یو پی اس ها دوره های کمی از برق اضطراری را ارائه می کنند، ژنراتورها برای حفظ سیستم عملیاتی IT، در هر نقطه از ۱۰ دقیقه تا یک هفتع و یا بیشتر، تامین سوخت دیزل را دریافت می کنند. در هنگام انتخاب  ژنراتور، به دنبال مدلی باشید که ۱٫۲۵ تا ۳٫۰ برابر  کیلو ولت آمپر یو پی اس شما را دارا باشد.

روش اندازه باید بر اساس تعدادی از عوامل، از جمله طراحی یو پی اس، ژنراتور و نوع سوخت باشد.

در طول زمان قطع برق طولانی، تقاضا برای دیزل می تواند به صورت منطقه ای پیشی بگیرد.

نتیجه گیری

کسب و کار امروز هزینه زیادی پول را بر روی زیر ساخت های IT خود، و همچنین انرژی مورد نیاز برای نگه داشتن آن عملکرد سرمایه گذاری می کند. آنها بر روی این سرمایه گذاری حساب  باز می کنند تا آنها را سازنده و رقابتی نگه دارد. لذا، ترک کردن آن زیرساخت بدون دفاع در برابر هزینه های پایین الکتریکی، افزایش بطور ناگهانی و قطعی ها، یک ایده بد است.لوازم جانبی یو پی اس یک راه حل مناسب حفاظت از قدرت به خوبی ساخته شده، شامل یک سخت افزار یو پی اس  با کیفیت بالا است که می تواند به حفظ برنامه های کسب و کار شما کمک کند، هزینه های برق را کنترل کند و اطلاعات شما را امن نگهداری کند.