یو پی اس BPC

گروه هلدینگ رسام یو پی اس

تخصصی ترین مرکز فروش و تعمیر یو پی اس در ایران

تصویر تبلیغاتی سربرگ شرکت هولدینگ رسام یو پی اس
شرکت رسام یو پی اس : یو پی اس BPC

آنچه در این مطلب خواهید خواند

یو پی اس BPC،فروش یوپی اس BPC

شرکت رسام یو پی اس : یو پی اس BPC
یو پی اس BPC

شرکت یوپی اس British Power Conversion یا همان bpc در سال ۱۹۹۶ در شهر رمسی و هامپیشایر تأسیس گردیده است، یک شرکت مستقل بین المللی است که طیف وسیعی از محصولات و خدمات گسترده ای را ارائه می دهد و به طیف گسترده ای از صنایع و بخش ها می پردازد.

طی ۲۰ سال گذشته، روند پیشرفت فوق العاده ای داشته است و دیگر در زمینه های سنتی سیستم ها و باتری های یو پی اس عمل نمی کند.

رشد مداوم در تولید یو پی اس های مدولار، سیستم های روشنایی اضطراری استاتیک، مبدل های طولانی مدت زمان اجرا و سوئیچ های ایستا برای کاربردهای حیاتی به بخش عمده ای از گروه تبدیل شده است.

BPC نیز به طور فعال در حال توسعه PV Solar و محصولات مرتبط با آن برای ژنراتورهای باد و توربین برای رسیدگی به رشد عمده در بازار انرژی تجدید پذیر می باشد.

گروه BPC، BPC Energy به عنوان شرکت تولید کننده یوپی اس مادر برای تولید و توزیع محصولات حفاظت از قدرت در کنار یک شبکه توزیع کننده اختصاصی در اروپا، خاورمیانه و آفریقا گسترش یافته است.

BPC در ردیف اول حفاظت از قدرت مدرن با تخصص در طراحی، توسعه و ساخت سیستم های ویژه و سفارشی هستند، که آن را قادر به رفع نیازهای گوناگون رایانه ، صنعتی، تجاری، خدمات اضطراری، پزشکی، نورپردازی و بازار دولتی می کند.

علاوه بر گستره وسیعی از یو پی اس ها و باتری ها، همچنین انواع محصولاتی مانند فرکانس و مبدل، مبدل های استاتیک، مبدل های خورشیدی، رکتیفایر ها و ژنراتور ها را ارائه می دهد.

گذشته موفق  شرکت یو پی اس بی پی سی موجب برتری در کیفیت پایدار محصولات آن شده است .

BPC  سرویس جامع خدماتی راه اندازی و باتری را به قراردادهای خدمات، تعمیر،بازدید و نگهداری و راه حل های مانیتورینگ از راه دور را ارائه می دهد.

BPC Energy ارائه دوره های تخصصی و انعطاف پذیر آموزشی به مدیریت مهندسین با تجربه و متخصص را برای آموزش توپولوژی و موضوعات عمومی یوپی اس ها ومحصولات جدید را برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان را دراولویت می داند.

BPC به عنوان یک شرکت یو پی اس معتبر با دفاتر گسترده در سطح بین المللی، تلاش بر این دارد که خدمات بهتری در این راستا برای مشتریان فراهم سازد.

،یو پی اس فاراتل،یو پی اس چیست،یو پی اس apc،یو پی اس صنعتی،یو پی اس BBC



یوپی اس آنلاین BPC


یو پی اس لاین اینتراکتیوBPC


یو پی اس ماژولارBPC