یو پی اس تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی

گروه هلدینگ رسام یو پی اس

تخصصی ترین مرکز فروش و تعمیر یو پی اس در ایران

تصویر تبلیغاتی سربرگ شرکت هولدینگ رسام یو پی اس
یو پی اس تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی ، شرکت رسام

آنچه در این مطلب خواهید خواند

یو پی اس تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی

یو پی اس تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی

یو پی اس تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی
ups پزشکی

برق ورودی شهری دارای نوسانات ولتاژ مختلفی است.

این نوسانات و اغتشاشات برای تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی زیان آور بوده است.

بگونه ای که حتی سبب آسیب دیدن جدی تجهیزات الکتریکی می شوند.

این قضیه در دستگاههای حساس نظیر تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی خیلی رویت می شود.

در این بخش قصد بر آن داریم تا شما را با راه حلی برای این مبحث بیشتر آشنا کنیم.

قطعی برق شهری

قطعی و گسستگی برق شهری یکی از عامل های اساسی ایجاد وقفه و تاخیر در فعالیت کلینیک ها و مطب های پزشکی بخصوص دندانپزشکی است. از آنجایی که بیشتر تجهیزات دندانپزشکی از جمله یونیت ، کمپرسور ،آمالگاماتور ، اتوکلاو ، ساکشن و غیره با قطعی جریان برق عملکرد خود را از دست داده و سبب متوقف شدن کار دندانپزشک می گردند ، جهت پیشگیری از این منظور بکارگیری از یک منبع ذخیره برق بدون وقفه که دارای استابلایزر برای پیشگیری از نوسانات ولتاژ هم باشد خیلی واجب است .

Ups

دستگاه یو پی اس با ذخیره انرژی برق در هنگام روشنایی ، توانایی فراهم کردن انرژی الکتریکی مورد احتیاج برای همه تجهیزات بایسته دندانپزشکی را در هنگام قطعی برق دارند.

فیلترینگ یو پی اس

Ups علاوه بر فراهم کردن برق در هنگام خاموشی ، با فیلتر کردن نوسانات موجود در برق ورودی شهری که یکی از دلیل های اساسی آسیب دیدن تجهیزات الکتریکی است . سبب افزایش طول عمر لوازم پزشکی شده و آنها را در برابر خطراتی مثل شوک های بوجود آمده از تغییرات ناگهانی ولتاژ و جریان ، مورد حافظت قرار می دهد.

یوپی اس مرکزی

برای اینکه از یک یوپی اس مرکزی برای پشتیبانی از همه دستگاه های یک مطب دندانپزشکی و غیره بکارگیری کنیم لازم است تا توان مصرفی همه تجهیزات و دستگاه های الکتریکی که قرار است به دستگاه یو پی اس وصل شوند را ارزیابی کرد .

یو پی اس دندانپزشکی

برای یک مطب دندانپزشکی که در هنگام قطعی برق نیازمند بکارگیری یونیت ، کمپرسور و آمالگاماتور دارد می توانیم از یک یوپی اس KVA 5  یا یو پی اس KVA  7 استفاده نماییم .