یو پی اس لاین اینتراکتیو

گروه هلدینگ رسام یو پی اس

تخصصی ترین مرکز فروش و تعمیر یو پی اس در ایران

تصویر تبلیغاتی سربرگ شرکت هولدینگ رسام یو پی اس
یو پی اس لاین اینتراکتیو ، رسام

آنچه در این مطلب خواهید خواند

یو پی اس لاین اینتراکتیو

یو پی اس لاین اینتراکتیو ، رسام یوپی اس
یو پی اس لاین اینتراکتیو

UPS

یوپی اس لاین اینتراکتیو (line- interactive)

یو پی اس های لاین اینتراکتیو از نظر طراحی با همه مدل های یو پی اس standby متفاوت می باشد.

در این نوع یو پی اس شارژ باطری کلا مستقل از دستگاه می باشد.

یعنی بر عکس نوع های دیگر یو پی اس، اینورتر و سوئیچ مبدل منبع انرژی تماما با آمیختن یک کانورتر و اینورتر جایگیر شده است. هر دو سیستم اینورتر و کانورتر جایگزین شده در این مدل یوپی اس ، توانایی آن را دارند که باطری را شارژ کنند و انرژی حاصله از آن را به ولتاژ متناوب AC  برای خارج شدن از خروجی دستگاه یو پی اس تبدیل می کنند. هنگامی که برق شهری متصل است، دستگاه اینورتر و کانورتر برق ورودی را در باطری ذخیره می کنند و هنگامی که برق ورودی شهری قطع و گسسته می شود، انرژی الکتریکی باتری را جایگزین برق شهری میکنند.

یو پی اس لاین اینتراکتیو :

یکی از نقاط قوت این نوع دستگاه در قیاس با دستگاههای دیگر آن است که، اینورتر و کانورتر دایما به خروجی متصل است و انرژی الکتریکی مورد نیاز برای دیگر لوازم مربوطه را فراهم می نماید. در موقع قطع و گسستگی انرژی الکتریکی این یو پی اس ها در قیاس با مدل  استند بای(standby) واکنش خیلی سریعتری از خود نشان می دهند و سریع تر جریان را وارد مدار می کنند.

کانورتر و اینورتر اغلب به وسیله یک مدار به هم متصل می شوند.

نویز و پارازیت های موجود در برق شهری را فیلتر می کنند.

ولتاژ های کوتاه و بلند را دریافت و تغییر می دهند و آنها را به انرژی الکتریکی خروجی مورد نیاز مبدل می کنند. یو پی اس لاین اینتراکتیو یکی از توسعه یافته ترین نوع یو پی اس است که در این عصر با توسعه تکنولوژی توانسته با از بین بردن تاخیر در انتقال برق رسانی و بازده بسیار بالا، توانسته است جایگزینی با صرفه و مطمئنی برای یو پی اس های آنلاین شود.