یو پی اس چینی

گروه هلدینگ رسام یو پی اس

تخصصی ترین مرکز فروش و تعمیر یو پی اس در ایران

تصویر تبلیغاتی سربرگ شرکت هولدینگ رسام یو پی اس
شرکت رسام یو پی اس : یو پی اس چینی

آنچه در این مطلب خواهید خواند

یو پی اس چینی

شرکت رسام یو پی اس : یو پی اس چینی
یو پی اس چینی kstar

یو پی اس KSTAR شناخته شده ترین برند یو پی اس چینی در کشورمان ایران می باشد.

این یو پی اس ها برای اکثر موارد رزرو و ذخیره و بهره جویی صحیح برق بهتر است.

اما از روی کیفیت برق خروجی بهتر و مناسب در این یو پی اس ها :

برای مرکزهای سازمانی، اداری و خانگی کم حجم و معطوف بیشتر بکار برده می شود.

یو پی اس ارزان قیمت

اکثر یو پی اس های کم بهاء و (یو پی اس ارزان قیمت) و یا با قیمت میانه در بازار کشورمان ایران از این مدل است و دارای راندمان نامی و پایداری و استواری پذیرفتنی برای کاربردهای رایج و معمولی بهره مند می باشد.

اشکالی از این نوع یوپی اس ها دارای توان زیاد و همانا کیفیت مطلوب جریان متناوب AC خروجی می باشند  که آنها را به منظور بکارگیری در شبکه های گسترده مصرف کننده، مانیتورها و پردازشگرها(مرکزی در رایانه که عملیات بر روی داده ها را انجام می دهد) و مراکز داده معقول می کند.

باتری ها در این مدل یوپی اس ها(UPS) بیشتر به گونه ستونی(عمودی) در مجاور هم جا می گیرند از برتری های این یو پی اس ها اندازه کمابیش کم حجم آن است که نزدیک به ۱٫۵ در ۰٫۷ متر می باشد.

برای کاربردهای بیمارستانی هم توانایی بهره جویی خوبی دارند .

بازده و راندمان برق آنها نزدیک به ۹۴% است.

فقط ۱ درصد از همجنس های اروپایی خود کمتر می باشد.

در همگی حالات مصرف یو پی اس با توان زیاد و کیفیت برق خروجی مناسب، می توان از انواع چینی بهره گرفت. توانایی رزرو و ذخیره برق آن وابسته به طرز و نوع مصرف آن بین یک تا بیست ساعت می باشد که همانا برای کاربرد با بار الکتریکی پیاپی و فراوان نظیر مصارف بیمارستانی مناسب می باشند از مدل هایی با توان افزونتر از(VA ۱۰۰۰۰ )ولت آمپر بهره گرفت که دارای  بازده و راندمان و کارکرد خوبی می باشند.

روی هم رفته باتری های چینی برای کاربردهای تکفاز از کارکرد خوبی برخوردار هستند.

یو پی اس چینی

طرح ریزی مدار وکیت های هوشمند در یوپی اس چینی

مدارهای هوشمند بکارگرفته شده در یو پی اس های چینی دارای فناوری DSP و PFC برای نظارت و کنترل پیشرفته میکرو پروسسوری و ویرایش و اصلاح ضریب توان ورودی می باشد. ضریب قدرت خروجی ۹۰% بوده و یعنی فقط ۱۰% از توان الکتریکی رزرو و ذخیره شده در باتری یوپی اس در پایان دوره مصرف باطری در دسترس نخواهد بود و باتری ها بایستی پیش  از ۹۰% تخلیه وتهی شدن شارژ شوند.

باتری چینی

روی هم رفته این باتری ها، باطری هایی با کارکرد مناسبی هستند.

برای کسب کارکرد بهتر همچنین بکارگیری از باتری های با توان  زیادتر و بالاتر در عوض شمار زیادی باتری توان پایین از همین گونه پیشنهاد می شود.