یو پی اس یونیت دندانپزشکی

گروه هلدینگ رسام یو پی اس

تخصصی ترین مرکز فروش و تعمیر یو پی اس در ایران

تصویر تبلیغاتی سربرگ شرکت هولدینگ رسام یو پی اس
یو پی اس یونیت دندانپزشکی

آنچه در این مطلب خواهید خواند

سیستم یوپی اس برای یونیت دندانپزشکی

یو پی اس یونیت دندانپزشکی

یو پی اس یونیت دندانپزشکی ، شرکت رسام یوپی اس
ups یونیت دندانپزشکی

یونیت دندانپزشکی

ابزاری برای نشستن و آراستن موقعیت بیمار در برابر دندانپزشک و همچنین نسبت به شرایطی که توانایی معاینه و جراحی را به خوبی انجام داد، می باشد. یونیت دندانپزشکی جایی است که بیمار کل زمان درمان خود را بر روی آن سپری می کند و همزمان همه دغدغه و اضطراب خود از دندانپزشکی را در این مکان تحمل می کند. یونیت دندانپزشکی با انواع لوازمی همچون توربین ، آنگل ، ساکشن ، چراغ و غیره امکان دارد برای بچه ها یا بزرگسالانی که برای اولین بار به مطب دندانپزشکی می آیند کمی با استرس باشد.

پس لازم است یونیت دندانپزشکی به گونه ای طرح ریزی و کارگذاری گردد که بیمار احساس آسایش و فراغ کند.

بهترین نوع دستگاه یو پی اس برای یونیت دندانپزشکی

دستگاه یونیت دندان پزشکی از طریق جریان الکتریکی برق، جریان محلول ها یا هوا برای بکارگیری و به راه انداختن بعضی از لوازم و دستگاههای دندانپزشکی مورد بهره گیری قرار می گیرد.

دستگاه یونیت از 4 بخش اصلی تشکیل شده است .

مجموعه ذیل در کل حداقل حاوی یک  عدد دستگاه کمپرسور می باشد:

 1- صندلی یونیت

2- جعبه باکس و تابلیت یونیت

3- چراغ

4- کراشور

با توجه به نوسانات و اغتشاشات موجود در جریان ورودی برق شهری و احتمال صدمه رساندن به تجهیزات و پیشگیری از تلف شدن وقت دندانپزشک و بیمار به سبب نبود برق برای ادامه کار، دستگاه یونیت لازم است به دستگاه ups تجهیز شود.

شركت رسام یوپی اس به عنوان یکی از تخصصی ترین مراکز یو پی اس و باتری و با آشنایی کامل به مشكلات موجود در برق كشور یوپی اسی با جدیدترین توپولوژی Online double Conversion مدل مک پاور آلمان با توان 3000 ولت آمپر را برای یونیت بدون در نظر گرفتن كمپرسور پیشنهاد می نماید. در حالت وصل كمپرسور به سیستم یو پی اس لازم است موقع انتخاب و خرید UPS توان كمپرسور هم نیز در نظر گرفته شود.