مزایای یو پی اس

گروه هلدینگ رسام یو پی اس

تخصصی ترین مرکز فروش و تعمیر یو پی اس در ایران

تصویر تبلیغاتی سربرگ شرکت هولدینگ رسام یو پی اس
شرکت رسام یو پی اس : مزایای یو پی اس

آنچه در این مطلب خواهید خواند

مزایای یو پی اس

شرکت رسام یو پی اس : مزایای یو پی اس
یوپی اس

مزایای یو پی اس :

سیستم یو پی اس به مفهوم منبع تغذیه بدون وقفه بوده و از مزایای بکارگیری از یو پی اس فراهم کردن جریان برق مصرف کننده های گوناگون الکتریکی می باشد و بار یا مصرف کننده ای را که نباید و نمی خواهیم هیچ زمانی جریان برق آن قطع شود به خروجی یو پی اس وصل می کنیم . در هنگام وجود برق شهر برق خروجی سیستم یو پی اس از برق ورودی شهری فراهم و تامین می گردد و موقعیکه جریان الکتریکی برق شهری گسسته و قطع می شود اینورتری موجود در برد دستگاه Ups اتوماتیک وار جریان مستقیم DC باطری را به برق متناوب AC 220 ولت تبدیل کرده و جانشین برق شهری می کند.

به طوری که مصرف کننده متوجه قطعی برق نشده و خاموش نشود.

ups

در این وقت جریان برق مورد نیاز مصرف‌کننده‌ها از انرژی ذخر شده در باتری یو پی اس، به وسیله دستگاه یو پی اس فراهم و تامین می گردد.لذا بعد از وصل برق شهری باطری ‌هایی که در اثر تامین برق مصرف کننده ها دشارژ شدن، به وسیله سیستم شارژر موجود در دستگاه ups ، به طور خودکار شارژ شده تا برای بهره گیری دوباره آماده ‌گردند.

مزایای یو پی اس

فواید یو پی اس

یو پی اس (UPS)

به طور اجمالی می توان بیان کرد که یک دستگاه یوپی اس مناسب، دستگاهی می باشد که دارای همگی مزیت های یک موتور ژنراتور می باشد فقط فاقد عیب های آن؛ یعنی یو پی اس سیستم تولیدگر برقی می باشد که صدایی یا دودی و آلوده کننده محیط زیست، و نیز فرسایش مکانیکی هم ندارد.

فواید و مزایای یو پی اس

فواید بهره گیری واستفاده از یو پی اس :

جریان الکتریکی یا همان برق به نویسه زندگی در منزل و کمپانی یا شرکت های بزرگ دنیا، مبدل شده است.

بی برق رایانه ها کار نمی کنند.

بیشتری از مردم جهان بی نهایت به کامپیوتر خود برای کار و مشغولیت وابسته هستند.

یک منبع تغذیه اضطراری  بدون وقفه ( یو پی اس ) توانایی آن را  دارد موقعی که برق قطع شده و می رود، همچون نجات بخش زندگانی عمل کند؛ این سیستم به شما توانایی می دهد کار خود را برای زمانی کوتاه ادامه دهید و با ایمنی زیاد داده های خود را بسته و بصورت صحیح رایانه خود را خاموش (Shut Down)کنید. کامپیوتر(رایانه) و لوازم الکترونیکی شما را در برابر انواع مشکلات مربوط به انرژی برق(قطع برق ، نویز ، ارتعاشات ، ولتاژ ناگهانی ، کاهش ولتاژ و غیره)، حفاظت می کند.

یوپی اس خلاصه شده برق اضطراری بدون وقفه است.