یو پی اس ها

گروه هلدینگ رسام یو پی اس

تخصصی ترین مرکز فروش و تعمیر یو پی اس در ایران

تصویر تبلیغاتی سربرگ شرکت هولدینگ رسام یو پی اس
شرکت رسام یو پی اس : یو پی اس ها

آنچه در این مطلب خواهید خواند

یو پی اس ها

"شرکت

یو پی اس ها:

همگی لوازم برای روشن شدن و کار کرد به نیرویی احتیاج دارند.

به عنوان نمونه اتومبیل یا همون خودرو برای روشن شدن به بنزین احتیاج دارد و بعضی از تجهیزات به آب و پاره ای دیگر به انرژی الکتریکی برق احتیاج دارند. ما در این هنگام شما را با سیستمی آشنا می کنیم که در هر هنگام و مکانی که شما احتیاج به انرژی برق داشتید و انرژی برق ورودی قطع و گسسته شده این سیستم به یاری شما می آید اما حکماً شما پیشاپیش لازم است آن را طرح ریزی و روشن کرده باشید و در مکان دلخواه نهاده باشید و همگی لوازم که احتیاج یاری گرفتن از این سیستم را دارند را هم به آن وصل کرده باشید.

یو پی اس ها

یو پی اس ها

یو پی اس ها در واقع دستگاهی هستند  که نوسانات برق شهر را به حداقل یا حذف می کنند و موقع قطع برق شهر برای مدت زمانی این قطعی را جبران می کنند و سیستم ها با قطع برق شهر بدون هیچ قطعی به کار خود ادامه می دهند تا زمانی که باتری ها خالی شوند البته قبل از خالی شدن باتری یو پی اس هشدار های لازم را ادمین می دهد.

بعد از این آشنایی باید از ساختار یو پی اس هم آشنایی پیدا کنیم.

لذا یوپی اس ها سه نوع تکنولوژی دارد:

  • آفلاین
  • لاین اینتر اکتیو
  • آنلاین

1 – اولین یو پی اس ساخته شده بصورت آفلاین بوده یعنی موقع وجود برق شهر دستگاه بصورت بای پس عمل کرده و ورودی برق شهر را با همان کیفیت به خروجی انتقال می دهد و در ضمن خروجی دستگاه بصورت شبه سینوسی می باشد.

اینورتر دستگاه از طریق ترانس می باشد و به خاطر همین وزن بیشتری دارد.

2- بعد از آفلاین تکنولوژی لاین اینتر اکتیو ساخته شد در واقع دستگاه لاین اینتراکتیو همان تکنولوژی آفلاین بوده که قسمت استابلایزر را در مسیر برق شهر اضافه کردن لذا مواقعی که برق شهر وجود دارد مستقیما به خروجی انتقال داده نمی شود بعد از اصلاح در قسمت استابلایزر وارد خروجی می شود.

3 – یو پی آنلاین پیشرفته ترین نوع تکنولوژی یو پی اس می باشد لذا قسمت اینورتر دائما در حال کار می باشد و خروجی کاملا سینوسی و بدون وقفه می باشد.

یوپی اس ها از نظر تعداد باتری

ups های آفلاین و لاین اینتر اکتیو دارای تعداد باتری کمتری نسبت به سری آنلاین دارند مثلا در یو پی اس 3 کاوا آفلاین و لاین اینتر اکتیو تعداد باتری معمولا 4 می باشد که در یوپی اس های آنلاین 6 یا 8 می باشد.

ups ها

شرکت رسام عرضه کننده انواع یوپی اس با خدماتی گسترده در سراسر کشور عزیزمان ایران