یو پی اس برای پکیج دیواری

گروه هلدینگ رسام یو پی اس

تخصصی ترین مرکز فروش و تعمیر یو پی اس در ایران

تصویر تبلیغاتی سربرگ شرکت هولدینگ رسام یو پی اس
شرکت رسام یو پی اس : یو پی اس برای پکیج دیواری

یو پی اس برای پکیج دیواری

شرکت رسام یو پی اس : یو پی اس برای پکیج دیواری
یو پی اس برای پکیج دیواری

دستگاههای گرمایش پکیج افزون بر مصرف گاز شهری ، به جهت تهیه برق مکنده ها و لوازم الکتریکی و آتشدان احتیاج به برق پاینده دارند، هر چند که این سیستم گرمایش دارای مزیت های فراوانی در برابر گونه های قدیمی است اما در موقع بروز قطعی برق همه دوره راکد و گرمای بسیاری به تندی از آن هدر می شود و علاوه بر آن حرکت آب گرم هم می ایستد. مصرف برق در دستگاههای پکیج همواره اندک است و به همین سبب با بکارگیری از یک دستگاه یو پی اس (ups)مساعد می توان تا ۴ ساعت تامین برق اضطراری برای سیستم پکیج را فراهم آورد. همانا چون زمان کلید زنی از برق شهر به سیستم یو پی اس در اندازه میلی ثانیه می باشد، ساکنین خانه هیچ وقفه ای را در گرمایش متوجه نمی شوند.

آنچه در این مطلب خواهید خواند

پیامد عدم وجود یو پی اس

این در حالتی است که در عدم وجود یوپی اس (UPS) راه انداختن پیاپی برآمده از قطع برق هم بر کاستی عمر تاسیسات و زیاد شدن هزینه تعمیرات سبب کاهش میزان آرامش ساکنین هم می شود. در بنا های مسکونی و تجاری بکارگیری از دیزل ژنراتور به سبب ایجاد آلودگی صوتی و مخارج بسیار باطل گردیده است و بکارگیری از یو پی اس خیلی کم قیمت تر و کاراتر است.

اساس کار یو پی اس:

موقع وجود برق شهری در خروجی یو پی اس ولتاژ تثبیت شده ، همه اغتشاشات و نویزها از بین رفته و همزمان باتری موجود در ups شارژ می شود و هنگام قطعی برق شهری ، یو پی اس بدون وقفه برق باتری را به 220 ولت تبدیل می کند و به مصرف کننده می دهد.

پیشگیری از نوسانات برق شهری

یو پی اس ها (ups)،تجهیز شده به انواع نشانگرهای برق dc مستقیم ac,متناوب و شارژ هستند و توانایی تامین ۱ یا ۲ خروجی برق ۲۲۰ ولتی مازاد به جهت کاربردهای معمولی مثل موبایل و کامپیوتر را دارند. به سبب امنیت زیاد و مدارها و فیوزهای ضد اتصال در آن، در صورت بروز نوسانات شدید برق شهر، شبکه شهر از ساختمان جدا میشود و نیز از بروز اتصالی و جرقه در خروجی خود سیستم همانا تماماً پیشگیری و جلوگیری می شود. خروجی ولتاژ پایدار و یکنواخت است و عمر همه تجهیزات برقی وصل شده به آن زیاد می شود. در نهایت به جهت اندازه کوچک، امکان جاسازی تعداد زیادی از آنها در یک اتاق نظارت و یا موتورخانه وجود دارد.