یو پی اس EXIMPOWER

گروه هلدینگ رسام یو پی اس

تخصصی ترین مرکز فروش و تعمیر یو پی اس در ایران

تصویر تبلیغاتی سربرگ شرکت هولدینگ رسام یو پی اس
شرکت رسام یو پی اس : یو پی اس EXIMPOWER

آنچه در این مطلب خواهید خواند

یو پی اس EXIMPOWER

یو پی اس اگزیم پاور

یو پی اس EXIMPOWER

کمپانی اگزیم پاور (EximPower UPS) (یو پی اس EXIMPOWER)یکی از کمپانی های متمایز اروپایی (تولید کشور ایتالیا) می باشد که در محدوده توانهای ۱ کیلو ولت آمپر(kVA) تا۴٫۸مگا ولت آمپر(MVA) تولید یو پی اس انجام می دهد.
شرکت اگزیم پاور در تاریخ ۱۹۷۶ با آرمان طرح ریزی سیستمهای الکتریکی انرژی بنیان گذاری گردیده است و در این عصر تولیدات این کمپانی با تکنولوژی و کیفیت والایی پدید آوری می‌شوند. پایگاه فعالیت کمپانی در کشور ایتالیا، آرزو، کمپانی تلفیقی پژوهش و پیشرفت، با فعالیت پدید آوری و فروش با افزون از ۱۵۰ کاردان کارآزموده در یک کارخانه نوین با گستردگی ۲۰۰۰۰ متر مربع قرار گرفته است.

یو پی اس EXIMPOWER (یو پی اس اگزیم پاور)

محصولات کمپانی اگزیم پاور دربر گیرنده منابع تغذیه بی‌وقفه ایستایی و پویایی، متعادل‌کننده‌های ولتاژ ایستایی و سروو، تولیدات انرژی تجدید پذیر، منابع تغذیه مستقیم(DC)، لوازم مخابراتی، شارژرهای باطری و مبدلها می باشد. همه محصولات شرکت اگزیم پاور بر مبنای استانداردهای بین‌المللی ISO کیفیت پدید آوری می‌شوند، در مجاور آن، گواهی نامه بین‌المللی آسان سازی فروش Gost، Soncap و CE را همچنین کسب کرده است. تمام طرح ریزی های اگزیم پاور توانایی آن را دارند که با مختصه سفارشی و با انعطاف پذیری افزون پدید آوری شوند.

یو پی اس EXIMPOWER

یو پی اس EXIMPOWER

با افزون بر ۲۰ بخش فروش و مجموعه خدمات، ۳۰۰ نمایندگی فروش در کشور ایتالیا، افزون بر ۴۰ پخش کننده بین المللی و ۳۶ سال آزمودن در طرح ریزی، پدید آوری و پخش در حرفه منابع تغذیه الکتریسیته، شرکت اگزیم پاور متعهد می باشد که الگوریتم های جامع انرژی به جهت کیفیت جامع کل برنامه‌های بحرانی را تعهد کند.


یو پی اس آنلاین  EXIMPOWER



یو پی اس لاین اینتر اکتیو EXIMPOWER


یو پی اس ماژولار EXIMPOWER