استابلایزر OMEGA

گروه هلدینگ رسام یو پی اس

تخصصی ترین مرکز فروش و تعمیر یو پی اس در ایران

تصویر تبلیغاتی سربرگ شرکت هولدینگ رسام یو پی اس
شرکت رسام یو پی اس : استابلایزر OMEGA

آنچه در این مطلب خواهید خواند

استابلایزر OMEGA

استابلایزر OMEGA
stablizer

در این عصر ضرورت بکارگیری از استابلایزر در مصرف خانگی و صنعتی یک دربایست به شمار می آید و به علت حساسیت بالای برد های الکترونیکی تجهیزات صنعتی و لوازم خانگی این احتیاج نه تنها الزامی، علاوه بر این با توجه به بهاء زیاد و پرقیمت بودن این سیستم ها در ارتباط با استابلایزرها یا همان تثبیت کننده های ولتاژ، امری تماما اقتصادی و با صرفه می باشد.

عملکرد

استابلایزر امگا با زیادترین و بهترین عملکرد سیستم مبدلی ولتاژی خود و یا همان واریاک می باشد که این امر به سبب ارزیابی دقیق در طرح ریزی اتوترانسها و بکارگیری از سیم پیچ تماما مسی با ارزیابی دقیق سطح مقطع سیم که سبب کاهش تلفات مسی و در نتیجه اتلاف انرژی در اینگونه ترانسها می باشد و همچنین با توجه به بکارگیری از هسته ترانس با کیفیت خوب که سبب هدایت تمام شار مغناطیسی با حداقل ترین اتلاف گوس میدان مغناطیسی میباشد و با دقت به کیفیت مدل هسته ترانس کمترین اتلاف هیسترزیس یا جابجایی قطب و کمتر شدن دیگر اتلاف انرژی در این دستگاه ازجمله عملکرد کاری بالا و همچنین بکارگیری از عایق سیم (لاک سیم) چند لایه با ضریب هدایت مغناطیسی برجسته همزمان با زیاد بودن ضریب ایزولیشن عایق چند لایه سبب طول عمر بالا در این گونه ترانس می باشد .

خروجی

خروجی تماماً خطی با دقت بسیار زیاد با شکل موجی کاملا سینوسی که با شتاب زیاد سرو موتور به گونه میکروپروسسوری انتظام می شود.

استابلایزر OMEGA

دامنه تنظیم ولتاژ برای دستگاه تک فاز 150 تا 260 ولت بوده و برای دستگاه سه فاز 270 تا 450 ولت می باشد.
در سیستم محفاظتی این استابلایزرها افزون بر محفاظت در برابر اتصال کوتاه و اضافه جریان، الارم های صوتی و نوری سبب ضریب اطمینان بالایی می شود.
در نوع سه فاز صنعتی افزون بر موارد بالا دستگاه تجهیز شده به محافظت کنترل فازتوالی ، فازکنترل ، ولتاژ خروجی سوا و غیره میباشد.