صبا باتری یو پی اس

گروه هلدینگ رسام یو پی اس

تخصصی ترین مرکز فروش و تعمیر یو پی اس در ایران

تصویر تبلیغاتی سربرگ شرکت هولدینگ رسام یو پی اس
شرکت رسام یو پی اس : صبا باتری یو پی اس

آنچه در این مطلب خواهید خواند

صبا باتری یو پی اس

صبا باتری یو پی اس

شرکت صبا یکی از بزرگترین تولید کنندگان باتری در ایران بوده که در عرصه تولید انواع باطری برای لوازم تولید و یو پی اس و باتری های مورد استفاده در صنعت و نیروگاهها میباشد.

شرکت صباباتری دارای چندین کارخانه سوا در بیشتر شهرهای ایران را دارد و توانایی آن را دارد تا نیاز بازار ایران را در عرصه باطری های تولیدی خود برآورد نماید.

هم اکنون ۲۱ درصد سهم بازار ایران در زمینه تولید باتری یو پی اس را در دست دارد.

این جریان به سبب کم بودن طول عمر محصولات تولید شده این شرکت به سبب بوجود امدن  برتری رقابتی از دید کیفیت در برابر تولیدات چینی میباشد.

آزمایشگاه

لابراتور سنجش باتری گروه باطری سازی این شرکت از طریق موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران به عنوان یکی از مرکزهای آزمایش باتری در سال ۱۳۷۷ مورد موافقت قرار گرفت.

بطوریکه در حال حاضر به عنوان با اعتبارترین آزمایشگاه سنجش و تست باتری در کشور عمل می نماید.

این شرکت موفق به دریافت گواهینامه ایزو ۹۰۰۲ – ۱۹۹۴ از لویدز رجیستر و موافقت و تایید سازمان یوکاس انگلستان و گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ – ۲۰۰۰  از شرکت نام برده در دسامبر ۲۰۰۲ گردیده است.

در حیطه توسعه کیفیت باتریها :

بر پایه تجربه های بدست آمده در سالیان مدید و با بهره گیری از ماخذ علمی ارزشمند در جهان ، تحول و پیشرفت در فرآیندهای تولیدی صورت گرفته است.

و نیز ضمن توسعه در فرآیند های کلیدی تولید :

به جایگزینی تجهیزات و ماشین الات با فن آوری برتر و بروز جهان انجام شده است.

استاندارد

دریافت گواهینامه استاندارد ملی ایران و تداوم اعتبار آن در طی سالیان متوالی برای انواع باطریها ، نشان دهنده جدیت این شرکت  به خواسته ها و الزامات قانونی است.

صبا باتری در سال ۱۳۸۶ موفق به کسب جایزه ملی کیفیت و جایزه ملی بهره وری و جایزه کیفیت  گروه های تابع خود طی سالهای ۸۴ تا ۸۶ گردیده است.

محصولات باتری یو پی اس صبا باتری