یو پی اس فاران

گروه هلدینگ رسام یو پی اس

تخصصی ترین مرکز فروش و تعمیر یو پی اس در ایران

تصویر تبلیغاتی سربرگ شرکت هولدینگ رسام یو پی اس
شرکت رسام یو پی اس : یو پی اس فاران

آنچه در این مطلب خواهید خواند

فروش یو پی اس ایرانی فاران

شرکت رسام یو پی اس : یو پی اس فاران
یو پی اس فاران

یو پی اس فاران

شرکت صنایع الکترونیک فاران در سال ۱۳۶۸ شمسی با هدف فعالیت در زمینه تولید تجهیزات الکترونیکی(یو پی اس)، مخابراتی و کامپیوتری تأسیس گردیده است. نام فاران از عبری کوه جبل النور گرفته شده است که حضرت محمد(ص) در آن به رسالت مبعوث شدند ( برگرفته از متن دعای سمات).

در راستای دستیابی به اهداف تدوین شده، شعار سازمانی فاران “تداوم ببخش “ یا  “  sustain it  “ …

به معنی است که کلیه محصولات و خدمات شرکت باعث تداوم بخشیدن به طول عمر و زمان استفاده از دستگاهای برقی و الکترونیکی می شود تا مشتریان فاران با امنیت ،آرامش و لذت بیشتری از کار با دنیای الکترونیک بهره مند شوند.

یو پی اس فاران

تمرکز اصلی شرکت صنایع الکترونیک فاران ،تولید و توزیع انواع یو پی اس، باتری ،تجهیزات انرژی های نو و تجهیزات دیگری از جمله استابلایزر و اینورتر بوده که در راستای انتقال دانش فنی و تکنولوژی به داخل کشور و نیز تولید تجهیزاتی با کیفیت بهتر و قیمت مناسب تر، نسبت به عقد قراردادهای تولید مشترک با چندین کمپانی معتبر اروپایی و آسیایی نیز اقدام نموده است. اکنون این شرکت با افتتاح خط توسعه تولید باتری در سال ۱۳۸۸ با حضور جناب آقای برزگری ،معاون وزارت صنایع و معادن، و گسترش کارخانه به فضای بالغ بر ۸۹۰۰ متر مربع در استان کرمانشاه، و دفتر مرکزی در استان تهران  در حال فعالیت می باشد و دارای بیش از ۵۰ نمایندگی در سراسر ایران می باشد.

بهینه سازی مصرف انرژی در شرکت upsفاران

شایان ذکر است که شرکت فاران از سال ۱۳۸۳ با گسترش فرهنگ بهینه سازی مصرف انرژی، گام جدیدی را برای عرضه تجهیزات تولید برق برداشته است و فعالیت خود را در زمینه بهره گیری از انرژی خورشیدی در مراحل طراحی، تهیه، نصب و راه اندازی و بهره برداری آغاز کرده است. شرکت یو پی اس فاران با توجه به حساسیت اجرای پروژه های خورشیدی، با بهره جستن از نیروی فنی خبره و برخورداری از تجهیزات و سیستم های اروپایی و ژاپنی با کیفیت خوب تولید و راندمان بالا توانسته است به یکی از مطرح ترین شرکتهای فعال در این زمینه مبدل گردد. و تاکنون در بیش از ١۵ شهر پروژه های سولار را با موفقیت اجرا کرده است.

مشتری مداری در شرکت یوپی اس فاران

امروز یوپی اس فاران با ۲۶ سال تجربه کاری ، گامهای بسیار موثری را در پیشبرد و ارتقا کمی و کیفی سطح محصولات و ارائه خدمات، با هدف ایجاد بالاترین سطح رضایت مشتریان برداشته است.