تکنولوژی یو پی اس Apc

گروه هلدینگ رسام یو پی اس

تخصصی ترین مرکز فروش و تعمیر یو پی اس در ایران

تصویر تبلیغاتی سربرگ شرکت هولدینگ رسام یو پی اس
تکنولوژی یو پی اس Apc

تکنولوژی یو پی اس Apc

تکنولوژی یو پی اس Apc ، شرکت رسام
apc ups

آنچه در این مطلب خواهید خواند

خطوط تولید یو پی اس APC

زمینه کاربرد:

یو پی اس خانگی

شبکه های صنعتی

شبکه های مخابراتی

مراکز داده و سرور

Symmetra (سیمترا)

APC Symmetra LX از محصولات منبع تغذیه بی وقفه (یو پی اس)است که به منظور کاربردهای شبکه و سرور طراحی شده است.

Symmetras

در توانهای 4 kVA تا 16 kVA تولید شده و برای استفاده در یک مرکز داده طراحی و ساخته شده اند آنها شامل ویژگی هایی مانند قابلیت مدیریت یکپارچه، قابلیت تعویض سریع، توان قابل تعویض، ماژول باتری است. برنامه های کاربردی عمومی شامل سرورهای وب و راه حل های صوتی PBX مبتنی بر آی پی و سوییچ های شبکه ای هستند.

APC Symmetra PX1 (THOR 20-80 KVA) یک خط تولید برق اضطراری است که برای ​​سرورهای کوچک و توان پایین طرح ریزی شده اند. با استفاده از ماژول های قابل تغییر، ماژول های باتری و پشتیبانی 24/7 Hotline که به طور معمول می توانند از طریق کارت snmp (پروتکل مدیریت شبکه) یک خطا را تشخیص دهند ، افزایش ماژولار(بدون خاموش کردن دستگاه در صورت افزایش و یا تعویض ماژول در صورت خرابی یک ماژول).

تکنولوژی یو پی اس Apc

: APC Smart-UPS

APC Smart-UPS  طرح ریزی شده برای مراکز کوچک است که در خانه و اداره جات مورد استفاده قرار گرفته می شود و به صورت ایستاده و رک مونت تولید می شوند.

یو پی اس Apco

PowerChute

PowerChute یک برنامه کامپیوتری توسط APC است که برای کنترل منابع برق اضطراری (UPS) تولید می شود. کار خاموش کردن سرورها و دستگاههای صنعتی را در صورت قطعی برق گسترده را انجام می دهد. همچنین وضعیت یو پی اس را نظارت و ثبت می کند.

APC Smart-UPS

خاموش کردن شبکه PowerChute، همراه با کارت مدیریت شبکه یو پی اس(SNMP)، سرور را با برقراری ارتباط از طریق یک شبکه (که حاوی یک کارت مدیریت UPS) ، خاموش می کند.