یو پی اس powerware

گروه هلدینگ رسام یو پی اس

تخصصی ترین مرکز فروش و تعمیر یو پی اس در ایران

تصویر تبلیغاتی سربرگ شرکت هولدینگ رسام یو پی اس
شرکت رسام یو پی اس : یو پی اس powerware

کمپانی یو پی اس PowerWare – پاور ور

شرکت رسام : برق بدون وقفه Ups
ups یوپی اس

معرفی شرکت یو پی اس PowerWare

شرکت یو پی اس PowerWare (پاور ور-ایتون )یک کمپانی  مدیریت بهره وری انرژی با فروشی در حدود  ۲۲٫۵ میلیارد دلار در طی سال ۲۰۱۴ می‌باشد. شرکت یو پی اس ایتون راه حل‌هایی معرفی می‌دهد که با آنها خریدار می‌تواند انرژی هیدرولیکی ، الکتریکی وهیدرولیکی و مکانیکی را با بازده،بالا و  پایداری و امنیت بیشتر هر چه بهتر مدیریت کند. یو پی اس ایتون حدوداً ۱۰۲۰۰۰ کارکن دارد که تولیداتشان را در بیشاز ۱۷۵ کشور دنیا به مشتری عرضه می‌کنند.

به خاطر قوانین محوری که ما اجرا می‌کنیم، شرت یو پی اس ایتون در ایجاد و نگهداری رابطه قوی با خریدار بسیار موفق است. ما از محصولات تولید شده برای خدمات و پشتیبانی خریداران اختصاصی خودمان تشخیص می‌دهیم که چه چیزی برای شما اهمیت بیشتری دارد.

این شرکت برجسته جهانی در زمینه کیفیت انرژی، راه حلهای مدیریت انرژی ذخیره شده و دسترسی مطلوب ۹ ثانیه با اقتصاد دیجیتالی امروز با زیرمجموعگی پاورور می‌باشد. راه حلهای پاورور شامل وسیعترین محدوده کیفیت محصولات و خدمات می‌باشد:

  • سیستمهای انرژی تأمین برق  بی‌وقفه – یو پی اس
  • سیستم انرژی DC
  • نرم افزار مدیریت
  • خدمات کامل

این ماموریت ما برای دادن این اطمینان به خریداران است که با مشکلات انرژی (برق)، سیستم آنها، اطلاعاتشان و عملکرد آن از بین نمی‌رود. این اعتماد با بیش از ۴۰ سال عملکرد خوب با دانش عمیق از برنامه‌های مصرف کنندگان، نوآوری مداوم و خدمات جهانی به وجود آمده است.

راه حلهای پاورور به وسیله کاربران یو پی اس و صادرات صنعتی برای داشتن بیشترین تعداد خریدار و رضایت آنها برای اثبات بینش بسیار بالای پاورور در میان همه تولیدکنندگان یو پی اس شناسایی شده است.

با رسیدن به رتبه ۱ در بازار جهانی یو پی اس بالای ۵kVA و رتبه ۲ در ۵۰۰۰VA یا پایینتر، محصولات و خدماتپاورور اعتماد خریدتاران را در سراسر جهان جلب کرده‌اند.

با وجود همه محصولات ما، ایتون برای موفقیت‌های بعدی در تولید و توسعه راه حلها همچنان تلاش می‌کند. رتبه کیفیت انرژی ما برای نیازهای تخصصی خریداران، کامل کردن راه حلهای کنونی ویا جدید ورسیدن به راه حلهای کامل طراحی شده است.