چه مواردی در انواع یوپی اس ها نیازمند بازبینی دوره ای هستند؟

گروه هلدینگ رسام یو پی اس

تخصصی ترین مرکز فروش و تعمیر یو پی اس در ایران

تصویر تبلیغاتی سربرگ شرکت هولدینگ رسام یو پی اس
شرکت رسام یو پی اس : چه مواردی در انواع یوپی اس ها نیازمند بازبینی دوره ای هستند؟

آنچه در این مطلب خواهید خواند

انواع یو پی اس ها

چه مواردی در انواع یوپی اس ها نیازمند بازبینی دوره ای هستند؟

شرکت رسام یو پی اس : چه مواردی در انواع یو پی اس ها نیازمند بازبینی دوره ای هستند؟
یو پی اس ریلو

انواع یو پی اس ها :

به صورت دوره ای باید مواردی مرتب چک گردد که آنها شامل ولتاژ یو پی اس و فرکانس ورودی و خروجی ، توان مصرفی یو پی اس ( ups ) دمای محیط و دمای داخلی یوپی اس، مسیرهای تهویه و فنهای داخلی یو پی اس ها ، جریان شارژ باتری ها با قطع ورودی یو پی اس و اطمینان از سالم بودن کلیه باتریها در هنگام backup  اطمینان از سالم بودن کلیه کلیدهای ورودی و خروجی و غیره.

مواردی که در مورد افزایش طول عمر باتری یو پی اس باید بدانیم:

انواع مختلف یو پی اس ( ups )و سیستمهای گوناگون وابسته به آنها و باتریهای یو پی اس به منظور اطمینان از داشتن مساعدترین وضعیت کاری به سرویس و نگهداری دوره ای و به خصوص تعویض برخی قطعات نیاز دارند . بنابراین برای اطمینان از این که دستگاه در طول عمر مفید خود در بهترین شرایط کاری نگهداری شود نیاز به سرویس و نگهداری به صورت برنامه ریزی شده دارد.

یو پی اس

همچنین تعویض قطعات در پایان عمر مفید آنها که این باعث افزایش طول عمر سیستم می گردد. .

UPS مخفف چه کلماتی است و چرا به یو پی اس نیاز داریم؟

یو پی اس مخفف عبارت Uninterruptible Power Supply و به معنی منبع تغذیه بدون وقفه است.

UPS دستگاهی الکترونیکی است به منظور تامین پیوسته انرژی برای دستگاه‌های مصرف کننده که به اختلالات موجود در شبکه و قطع برق حساس بوده و به دلیل ضرورت و حساسیت‌های فوق العاده زیاد جزو تجهیزات حیاتی مجموعه‌های کامپیوتری، مخابراتی، کنترل و ابزار دقیق، آزمایشگاهی و بیمارستانی می‌باشند.

UPS

کاهش یا افزایش ناگهانی ولتاژ، تغییر فرکانس، انواع اعوجاج لحظه ای یا دایم، نمونه‌هایی از مشکلات ایجاد شده بر روی شبکه‌های برق شهری می‌باشند. دستگاه های الکترونیکی پیشرفته و حساس (نظیر سیستمهای کامپیوتری، تجهیزات مخابراتی و پزشکی) با توجه به کاربردهای ویژه و حساسی که دارند نیازمند تجهیزات ضروری مانند منبع تغذیه بدون وقفه و نسبتا دقیق بوده تا ولتاژ و فرکانس ثابت و قابل اطمینان را تامین نماید.