یو پی اس خانگی

گروه هلدینگ رسام یو پی اس

تخصصی ترین مرکز فروش و تعمیر یو پی اس در ایران

تصویر تبلیغاتی سربرگ شرکت هولدینگ رسام یو پی اس
یو پی اس خانگی

آنچه در این مطلب خواهید خواند

یو پی اس خانگی

شرکت رسام یو پی اس : یو پی اس خانگی
یو پی اس خانگی

یو پی اس خانگی چیست ؟

وسایلی که در منزل از آن ها بکارگیری می شوند، غالباً احتیاج به جریان برق بیشماری ندارند.

مگر منطقه هایی از منزل که در آنجا از نور، حرارت و دمای پایین بهره گیری می شود.

آن ها همچنین به سبب اینکه لازم است همیشه روشن بمانند و پیوسته در حال استفاده از جریان برق هستند، دربایست یو پی اس خانگی می باشند.

لوازمی نظیر تجهیزات صوتی و تصویری، لپ تاپ، کامپیوتر خانگی، تجهیزات برقی موجود در آشپزخانه هم لازمه این سیستم گرانبها هستند.

خصوصاً تجهیزات صوتی و تصویری که اکثراً در معرض تهدید هستند.

چونکه گسستگی یا جبر بی شمار اغتشاشات ثمر از برق ورودی شهری این توانایی را دارند تا سیستم ما را تخریب کنند.

اغلب ورودی جریان الکتریکی وسایل خانگی برای ولتاژ برق ۲۲۰ ولت الی ۲۴۰ ولت ساخته و پدید آوری شده و به بازار ارائه می شوند و قاعده ذخیره سیستم لازم است توانایی این را داشته باشد که در وقت حاضر جریان الکتریکی برق را ذخیره کرده و در وقت اخلال، برق را به ولتاژ متناوب AC و با ولتاژی استاندارد به سیستم بدهد.

یو پی اس برای خانه و آپارتمان

سیستم یو پی اس به کار رفته در لوازم خانگی لازم است توانایی تنظیم مدولار را هم داشته باشند، تا فزونترین همپوشی را با خروجی در همه درازای شبانه روز را داشته باشند.

یو پی اس آپارتمان

همچنین از مختصه های این سیستم توانایی مانیتورینگ است که از آن راه استفاده دستگاه و اغتشاشات برآمده از برق ورودی شهری از طریق درگاهی دیجیتالی و مرتبط یافته به نرم افزاری توانمند ups wing می تواند همه ولتاژ را نظارت کرده و زیر نظر بگیرد.

شما می توانید با بکارگیری از سیستم ups خانگی در ساعت کم مصرف برق نظیر ساعات وسط شب و صبحگاه و بهره گیری از آن ها در پاره ای از ساعات طول روز که برق ناچیز استفاده می شود می توانید پشتیبانی درخوری در ازدیاد طول عمر لوازم تان داشته باشید و نیز سبب کاستی بهترین برق مصرفی و کاستی بهاء برق در خانواده ها می شود.