شرکت یوپی اس تانچماتیک

گروه هلدینگ رسام یو پی اس

تخصصی ترین مرکز فروش و تعمیر یو پی اس در ایران

تصویر تبلیغاتی سربرگ شرکت هولدینگ رسام یو پی اس
شرکت رسام یو پی اس : شرکت یوپی اس تانچماتیک

شرکت یوپی اس تانچماتیک

معرفی شرکت یو پی اس تانچماتیک(tuncmatik)

شرکت رسام یو پی اس : tuncmatik
یو پی اس tuncmatik

مشخصات شرکت یو پی اس تانچماتیک:

شرکت یوپی اس تانچماتیک(tuncmatik)  در سال ۱۹۶۹ به انجام تولید داخلی در ترکیه در برق / الکترونیک تاسیس شد. اولین محصول خود را فلش سیگنال خودرو که همچنین اولین تولید داخلی برای ترکیه بود.

آنچه در این مطلب خواهید خواند

تولید رگولاتور

در سال ۱۹۷۰، این شرکت آغاز شده است تولید رگولاتور ولتاژ تلویزیون است که به نام Tuncmatik محبوبیت. این ابتکار عمل همچنین برای اولین بار در ترکیه بود. در همان سالها، Tuncmatik کارخانه عمرانیه آن ایجاد کرده است.

شرکت یوپی اس تانچماتیک

در \’۸۰s در، کمبود قدرت افزایش در کشور باعث Tuncmatik برای تولید ژنراتور. Tuncmatik که دینام برای اولین بار در سال ۱۹۸۱ تولید تولید همان سال موتور جریان مستقیم، مشتق شده از ماشین های الکتریکی مجهز به چرخش موتور، برای اولین بار در ترکیه.

نمایندگی

به خارج از کشور افتتاح شد به عنوان از اواسط دهه ۸۰، Tuncmatik توزیع و نمایندگی موسسات بسیاری که صدای در بازار جهانی در ترکیه، شرق میانه، و بازارهای روسیه متعهد شده است.

توسعه علم و فن آوری

رها کردن آن تمام عملیات الکترومکانیکی در سال ۱۹۹۶، Tuncmatik تصمیم به در \”الکترونیک قدرت\” است که شاخه تکنولوژی بر تمرکز می کنند. پس از آن، RISC-میکروکنترلر کنترل دیجیتال درایو موتور DC است که برای اولین بار در ادبیات جهانی توسط Tuncmatik R & D را توسعه داده است.

صادرات

پس از اتمام تحقیق و توسعه مرحله از محصولات مختلف، Tuncmatik را آغاز کرده است به صادرات به یک منطقه بزرگ جغرافیایی آنها از ایالات متحده به تایوان برگزاری نمایشگاه محصولات خود را در نمایشگاه بین المللی در خارج از کشور.

شرکت یوپی اس تانچماتیک

Tuncmatik کسب و کار اصلی آن است که \”الکترونیک قدرت\” امروز در خدمت بازار با طیف بسیار گسترده ای از محصولات، به ویژه منابع تغذیه بدون وقفه. یکی از پیشگامان و تعیین شرکت از بازار یوپی اس ترکیه، Tuncmatik محصول مورد آن از ۳۰۰ VA به قدرت kVA 800 گسترش.