شرکت یو پی اس ABB

گروه هلدینگ رسام یو پی اس

تخصصی ترین مرکز فروش و تعمیر یو پی اس در ایران

تصویر تبلیغاتی سربرگ شرکت هولدینگ رسام یو پی اس
رسام یو پی اس : شرکت یو پی اس ABB

شرکت یو پی اس ABB

شرکت یو پی اس ABB

در باره شرکت ABB:

شرکت رسام ، یو پی اس ABB
شرکت یو پی اس ABB

شرکت یو پی اس ABB یکی از شرکتهای مطرح جهان در زمینه ساخت و طراحی انواع یو پی اس و فناوری های قدرت و اتوماسیون است. راهکارهای این شرکت میزان بهره وری‚ بازدهی و کیفیت عملیات مشتریان را بالا می برد و در عین حال تاثیرات محیطی را به حداقل می رساند. . نوآوری در صدر کارهای این شرکت است و فناوری های گرداننده جوامع مدرن توسط شرکت ABB ابداع شده است.
این شرکت تنها در شعبه های در زوریخو سوئیس، شرکت استخدام ۱۴۵۰۰۰ نفر و در عمل در حدود ۱۰۰ کشور جهان است. سهام این شرکت در بورس زوریخ، استکهلم و نیویورک معامله شد.

شرکت یو پی اس ABB
کسب و کار ABB از پنج بخش تشکیل شده است که به نوبه خود در رابطه با سازمان به مشتریان و صنایع آنها در خدمت تشکیل شده است.
این گروه است به خصوص افتخار رکورد خود را برای نوآوری – به طور گسترده ای از طریق جوایز بی شمار و تمجید علمی شناخته شده است. بسیاری از فن آوری های ما را برای اعطا امروز، از فوق العاده کارآمد با ولتاژ بالا مستقیم انتقال قدرت فعلی به یک رویکرد انقلابی به کشتی نیروی محرکه، توسعه یافته و یا تجاری توسط ABB شد.
امروز ABB بزرگترین تامین کننده موتورهای صنعتی و درایو ها، بزرگترین ارائه دهنده ژنراتور به صنعت باد و بزرگترین عرضه کننده شبکه های قدرت در جهان است

شرکت یو پی اس ABB

نمونه کارهای یو پی اس ABB :(حفاظت از قطعی برق‚ تنظیم ولتاژ‚ اصلاح پاور فکتور ویکسو سازی )

محصولات شرکت ABB بر اساس  حساسیت در مقابل جریانهای خارجی است.پوشش برنامه های کاربردی از اتاق کامپیوتر  از طریق  مراکز داده بزرگ و حفاظت کامل کارخانه جات صنعتی ، ABB دارای یو پی اس و یا فن آوری تهویه ولتاژ برای هر نیاز  میباشدکه  از چند کیلو وات تا برنامه های کاربردی بسیاری از MW و طیف گسترده ای ازمنابع ولتاژ موجود میباشد.

یو پی اس های تک فاز ۱KVA تا ۱۰KVA

ویژگی ها:

ساده و مقرون به صرفه برای نصب، حفظ و گسترش است . انعطاف پذیری کامل  . افزونگی و یا افزایش ظرفیت سیستم همچنین می توان توسط موازی سازی۶ تا ۱۰ واحد قدرت kVA بیشتر به دست آورد.  نظارت به وضعیت سیستم و کنترل از راه دور نظارت بر شبکه برق و شرایط باتری یو پی اس و دستگاه یو پی اس .

همچنین این شرکت یو پی اس های سه فاز در توان های مختلف ویو پی اس های با مصارف صنعتی تا توان ۱۵۰ KVA را ارائه میدهد.