شرکت یو پی اس Ablerex

گروه هلدینگ رسام یو پی اس

تخصصی ترین مرکز فروش و تعمیر یو پی اس در ایران

تصویر تبلیغاتی سربرگ شرکت هولدینگ رسام یو پی اس
رسام یو پی اس : شرکت یو پی اس Ablerex

شرکت یو پی اس Ablerex

آنچه در این مطلب خواهید خواند

یو پی اس

,

شرکت یو پی اس Ablerex

,

شرکت ups

,

خرید یو پی اس

,

شرکت یو پی اس

,

یوپی اس

شرکت رسام ، یو پی اس Ablerex

شرکت یو پی اس Ablerex  زمینه فعالیتش طراحی , تولید و فروش مجموعه جامعی از لوازم برق اضطراری  (یو پی اس) ودستگاه های کیفیت قدرت Power Quality Devices (PQD) شامل لوازم  صنعتی ، زیرساخت های مخابراتی ، مراکز داده، شرکت فناوری برای مدیران مرکز و کاربران خانگی میباشد .
تفاوت بارز شرکت یو پی اس  Ablerex تولیداتی با عملکرد بالا از جمله مصارف صنعتی، سازمانی ، حمل و نقل ، آموزش و پرورش و اداری میباشد. برتری ساخت و مهندسی قابل اطمینان Ablerex  و همچنین برتری طراحی محصولات موجب تداوم و قوام قدرت این شرکت یو پی اس میباشد.

اساس کسب و کار شرکت Ablerex عرضه منابع تغذیه بدون وقفه و دستگاه های کیفیت قدرت است که این شامل UPS ، مبدل فتوولتائیک ، فیلتر توان اکتیو و سیستم نظارت باتری یو پی اس میباشد.

شرکت ABlerex در تایپه تایوان جای گرفته و در سراسر جهان ۱۰۰۰ نفر کارمند استخدام کرده و دارای قابلیت تولید در سوژو ، چین و حضور در بازارهای آسیا، اروپا و آمریکا میباشد.

سال تأسیس  شرکت Ablerex در  ۱۹۹۴میلادی میباشد، و در حال حاضر یک پیشرو با چندین برند قوی در صنعت یو پی اس و PQD میباشد .

مشخصات شرکت یو پی اس Ablerex :

شرکت Ablerex  تولید کننده پیشرو در جهان در شاخه ی  برق اضطراری (یو پی اس) و دستگاه های کیفیت توان (PQD)، با تحقیق و توسعه تیم قوی متعهد به ایجاد و ساخت محصولات الکترونیک قدرت نوآورانه برای حفظ انسجام قدرت و تداوم است.

در ابتدا، اولین شرکت خطوط تولید اولین و دفتر فروش  در سوژو، چین تنظیم شد و اولین بازار آن در چین است. به تدریج، به خواسته تحویل و قیمت رقابتی، اولین متعلق به کارخانه تولید در سوژو در سال ۲۰۰۵٫ دومیم تسهیلات ساخت این شرکت است که پنج  بار بزرگتر از کارخانه برای اولین بار در سال ۲۰۰۸ کامل تاسیس شد.

پیروی از تضمین کیفیت از ISO9001-2008 و ISO14001 سیستم، محصولاتاین شرکت نیز برداشت ایمنی بین المللی TCL، CE، UL، CB، VDE، و غیره به دست آورد ..

برای مقابله با مقدمه ای از مفهوم محیط زیست سبز، شرکت اختصاص داده R & D خود تیم به توسعه راه حل های انرژی تجدید پذیر، به عنوان مثال اولین اینورتر فتوولتائیک ما در سال ۲۰۰۵٫ در چند سال آینده، ما همچنان به تحقیق و توسعه اینورتر قدرت باد و سوخت اینورتر سلول.

این شرکت به طور مداوم برای تلاش:
به طور مداوم تحقیق و توسعه راه حل های انرژی تجدید پذیر است.
به طور مداوم اجرای آخرین تکنولوژی را به محصولات شرکت Ablerex  است.
به طور مداوم تولید محصولات قابل اعتماد و نوآورانه.
به طور مداوم ارائه خدمات تعالی به شرکاء.

شرکت Ablerex  از عملیات این شرکت با دفاتر در اروپا، سنگاپور، چین، تایوان و ایالات متحده آمریکا گسترش یافته است.