یو پی اس EAST

گروه هلدینگ رسام یو پی اس

تخصصی ترین مرکز فروش و تعمیر یو پی اس در ایران

تصویر تبلیغاتی سربرگ شرکت هولدینگ رسام یو پی اس
شرکت رسام یو پی اس : یو پی اس EAST ، برندهای یو پی اس

آنچه در این مطلب خواهید خواند

شرکت یو پی اس EAST

شرکت یو پی اس EAST  در سال ۱۹۸۹ تاسیس شد، یکی از تولید کنندگان پیشرو منبع تغذیه و یو پی اس در چین است ، داشتن سرمایه ثبت شده از ۱۷۸،۹۰۰،۰۰۰ RMB و مساحت ۱۳۰،۰۰۰ متر مربع و تولید و جهان با امکانات با کیفیت بالا در Dongguan EAST حفظ رشد و بازاریابی و خدمات شبکه ۱۵۶ دفتر نمایندگی در سراسر چین و بیش از ۱۰۰ همکاران و مشتریان در سراسر جهان پخش شده است.

استانداردها

۲۰۰۸ و ISO 14001 :: EAST ISO 9001 2004 گواهی، با ۲۶ سال تجربه در طراحی یو پی اس ، تولید و فروش . به عنوان یک شرکت پیشرو در زمینه تامین قدرت در چین ، EAST در بورس اوراق بهادار شنژن در ۲۷ ژانویه ۲۰۱۴ با موفقیت ذکر شده است. یو پی اس EAST ، یو پی اس سفارشی محصولات برای دیدار با استانداردهای مختلف بین المللی و درخواست مشتری خاص . آنها به طور گسترده ای در زمینه های مختلف ، از جمله انرژی، حمل و نقل هوایی ، ترافیک، خدمات پست ، امنیت عمومی، آداب و رسوم، دولت و نهادهای دیگر در داخل و استفاده در خارج استفاده شده است.

نمایندگی یو پی اس EAST

در حال حاضر بیش از ۲۰۰،۰۰۰ واحد از یو پی اس های مختلف از VA 350 KVA 1000 به مشتریان در هر  یو پی اس EAST تیم ۲۵۰ نفری تحقیق و توسعه مهندسان و کارشناسان حرفه ای یو پی اس  عرضه می شود. فوق دکترا ایستگاه های کاری تحقیقات علمی، اعطا شده توسط وزارت ملی پرسنل،و دو مرکز تحقیق و توسعه فن آوری های پیشرفته در Dongguan و شنژن راه اندازی شده اند ، که به طور مداوم جذب کارشناسان یو پی اس به پیوستن به ما در فن آوری قدرتمند و محصولات با کیفیت بالا با عملکرد قابل اعتماد در حال عرضه به مشتریان در هر ماه وجود دارد.

یو پی اس EAST توسط وزارت امور خارجه به عنوان \” معافیت محصولات از کیفیت های مدار بسته بازرسی\” اعطا شده است ، و به عنوان یک منبع قدرت برای فضاپیمای سری Shenzhou نقاط A ، معرفی شده است.