باتری یو پی اس TOP POWER

گروه هلدینگ رسام یو پی اس

تخصصی ترین مرکز فروش و تعمیر یو پی اس در ایران

تصویر تبلیغاتی سربرگ شرکت هولدینگ رسام یو پی اس
شرکت رسام یو پی اس : باتری یو پی اس TOP POWER

باتری یو پی اس  TOP POWER

سازمان توسط گروهی از جوانان پویا مهندسان و MBAS با تجربه گسترده در زمینه ساخت و تولید قدرت سازمان ملل متحد قطع سیستم های تامین (یو پی اس)، اینورتر، سروو، استابلایزر و باتری یوپی اس الکترونیکی تشکیل. قدرت الکترونیک و دیگر تجهیزات مطبوع قدرت مرتبط.،

ما خودمان را به عنوان یک تولید کننده تجهیزات پیشرو الکترونیک قدرت در جنوب هند، سازمان ما در سال ۲۰۰۰ توسط یک تیم از مهندسین با تجربه به خوبی در صنعت برق الکترونیک آشنا ارتقا یافت. محصولات ما تحت نام تجاری بالا به بازار عرضه قدرت بروشور محصولات ما این است که این نامه برای مرجع و سابقه خود را احاطه شده است.

باتری یو پی اس TOP POWER

ما نیز مایل به اطلاع شما که ما به حال ISO 9001-2000 گواهینامه. محدوده محصولات ما شامل یو پی اس، اینورتر، سروو کنترل تثبیت کننده های ولتاژ، ترانسفورماتور جداسازی، ترانسفورماتور کنترل و برق تجهیزات الکترونیکی به عنوان پستها در طول مشتریان مشخصات.
ما یک ارباب رجوع بزرگ که تکرار سفارشات ایجاد اعتماد به نفس است که مشتریان ما در محصولات ما حفظ شامل HAL، BHEL، شبی دردل، RCI، ECIL، ONCC، LIC، NIC، CDFD، NSTL، DMRL، VTPS، NFC.

ما مایل به اطلاع شما که ما در خدمت حوزه مخابرات از سال ۲۰۰۱ و مشتریان معتبر ما در این زمینه عبارتند از راه آهن، نیکلاس، Piramal هند با مسئولیت محدود، Bajaj آلیانز، BSNL، گل مینا Teleservices محدود، کالج مهندسی. فهرستی از مشتریان را پوشش بخش های مختلف صنعت است این نامه برای مرجع و سابقه خود را احاطه شده است.

ما می خواهیم به ارائه محصولات خود را به سازمان محترم شما. از آنجایی که ما خدمات خوب را به بالا و امکانات درخواست ما شما را به مهربانی کمک طلب کردن از خدمات ما به بخشی از نیازهای خود را.

باتری یو پی اس TOP POWER

محصولات ما در ETDC و کپی از گزارش آزمون برای ۲۰۰KVA / 3 فاز تست شده و ۱۷۵KVA / 3 فاز سرو تثبیت کننده هستند این نامه از مرجع و سابقه خود را احاطه شده است.

ما یک تیم اختصاص داده شده و با تجربه از افراد در سازمان علاوه بر مروج قاب اصلی برای دیدار با هر کارهای چالش برانگیز در صنعت سروو تثبیت کننده.

ما درخواست شما را به مهربانی ترتیب به ما ثبت نام برای جلسه مورد نیاز خود را که در دامنه محصولات ما می گیرند. ما بازرسی توسط نمایندگان خود را دعوت و خوشحال به ارائه هر گونه اطلاعات به منظور خواهد شد به عنوان ممکن است شما مورد نیاز است.

ضمن تشکر و اطمینان شما از خدمات ما ALL بار.
ارادتمند، برای JBS POWER SYSTEMS PVT LTD.
امضای مجاز