شرکت یوپی اس AEG

گروه هلدینگ رسام یو پی اس

تخصصی ترین مرکز فروش و تعمیر یو پی اس در ایران

تصویر تبلیغاتی سربرگ شرکت هولدینگ رسام یو پی اس
شرکت رسام : شرکت یوپی اس AEG

شرکت یوپی اس AEG

شرکت رسام : شرکت یوپی اس AEG

متولد شده با صنعت انقلاب، منجر به تکامل انرژی

دیدگاه  شرکت یوپی اس AEG  راه حل های قدرت است که منجر به مدیریت قدرت نوآورانه در انقلاب انرژی سبز شده است . همیشه پیشرو از طریق نوآوری، هدف شرکت یوپی اس AEG به طور مستمر ارائه پیشرفت های به راه حل های قدرت در سراسر جهان میباشد.

مشتری مداری

مشتریان شرکت یوپی اس AEG از شرکت های تولید برق، نفت، گاز و پتروشیمی سنتی از طریق به لبه برش گیاهان انرژی های تجدید پذیر و تولید کنندگان پلی سیلیکون. محصولات و خدمات پل نمونه کارهای گسترده این شرکت در هر دو فن آوری AC و DC قدرت و ارائه راه حل های جامع برای هر دو منابع انرژی متعارف و تجدید پذیر و همچنین برای طیف گسترده ای از خواستار و کاربردهای صنعتی متخصص که در آن قابلیت اطمینان و بهره وری از اهمیت حیاتی هستند.

تاریخچه شرکت یوپی اس  AEG:

AEG (Allgemeine Elektricitätz-Gesellschaft

در سال ۱۸۸۷ توسط امیل Rathenau به عنوان یک رقیب مستقیم از ایالات متحده بر اساس جنرال الکتریک تاسیس شد اما به زودی به کار پیشگام در سیستم های انتقال AC متنوع. AEG گسترش به سرعت همیشه پیشرو در جهان در نوآوری و ارائه راه حل های به چالش خاص تکنولوژیکی از زمان. در سال ۱۹۴۷، راه حل های AEG قدرت خود را از نو به عنوان یک رهبر در زمینه فن آوری از رابط های قدرت به شبکه برق، که در آن همچنان به اکسل به این روز تاسیس.