یو پی اس های ترکیه ای

گروه هلدینگ رسام یو پی اس

تخصصی ترین مرکز فروش و تعمیر یو پی اس در ایران

تصویر تبلیغاتی سربرگ شرکت هولدینگ رسام یو پی اس
شرکت رسام یو پی اس : یو پی اس های ترکیه ای

یو پی اس های ترکیه ای

یو پی اس ترکیه (ups) چیست؟

شرکت رسام یو پی اس : یو پی اس های ترکیه ای
یو پی اس ترکیه ای مکلسان

یو پی اس های ترکی بیشتر با نام نماهای  سرشناس  ALJA، inform، Teskom، MAKELSAN و tuncmatik شناخته می شوند. کیفیت تولیدات ترکی اکثرا قابل اعتماد است و  بطور کلی برای اکثر مصرف ها نیز مساعد و کاربردی است. و نیز همانند انبوهی  از یو پی اس (UPS)های دیگر از باتری سرب- اسید یا همان سیلد اسید بهره جویی می کنند ودر عین حال که قیمت مطلوبی دارند از مقاومت و پایداری بالایی هم بهره مند هستند.

بطور عمومی باتری های سرب اسید دارای ساختار و ماده های آسان و کم قیمتی است اما توان زیادی در ذخر انرژی دارد. فقط مطلبی که لازم است در بکارگیری از این باطری ها در نظر داشت این است که باتری سرب اسید هیچوقت نباید بیشتر از ۸۰% تخلیه شود و در غیر اینصورت به بنیاد باتری به گونه غیر قابل برگشتی لطمه می رسد. رنج محصولات ترکی به سبب وجود تعداد برند شناخته شده و همانا خوب بسیار وسیع است.

یو پی اس های ترکیه ای

میزان توان یو پی اس های ترکیه ای

توان تولیدات لاین اینتراکتیو شرکتهای ترکیه ای از ۱۰۰۰(va) تا ۳۰۰۰(va) ولت آمپر متغیر می باشد.

توان یو پی اس های ترکی آفلاین از (va) ۵۰۰ تا ۲۰۰۰(va) ولت آمپر متغیر می باشد.

مدل های سه فاز همچنین تماما آنلاین می باشد و از (Kva)۱۰ تا (Kva)۳۰۰ کیلو ولت آمپر قابلیت ساختن دارند.

یو پی اس ترکیه  چیست؟

در این عصر اندک ساختمان ، دفتر کار، کمپانی و یا سازمانی را می توان پیدا کرد که یک یا دو عدد از سیستم های یوپی اس در آن تجهیز نشده باشد. یو پی اس چیست را به زبان ساده تشریح می دهیم. یوپی اس تشکیل شده از باتری تجهیز شده به مدار اتوماتیک قطع و وصل ،و دستگاه یو پی اس وظیفه دارد در موقع قطع شدن برق ، باطری یوپی اس را در چند میلی ثانیه بصورت خودکار وارد مدار کند تا با باتری که قبلا انرژی الکتریکی در آن ذخیره شده است ، برق مورد نیاز را برای ۲ تا ۴ساعت و بعضی اوقات تا ۸ ساعت فراهم سازد.

مدت زمان رزرو بیشتر یو پی اس ها حدودا ۳ ساعت می باشد. قطعه اساسی و حیاتی یو پی اس باتری آن بوده که برق شهری را در بصورت انرژی شیمیایی در خود اندوخته می کند. یوپی اس ها در رنج گسترده ای از ابعاد ، توان ،اندازه ، مختصه ظاهری، بها و  تاور و خوابیده  طرح ریزی و تولید می شوند، و نیز همچنین شرکت های ایرانی و خارجی این یو پی اس ها را تولید و به بازار مصرف عرضه می کنند.

قیمت یو پی اس کوچک خانگی با توان ۱۰۰۰(va) ولت آمپر، نزدیک به ۵۰۰ هزار تومان می باشد.