تعمیر یو پی اس بانک

گروه هلدینگ رسام یو پی اس

تخصصی ترین مرکز فروش و تعمیر یو پی اس در ایران

تصویر تبلیغاتی سربرگ شرکت هولدینگ رسام یو پی اس
تعمیر یو پی اس بانک
تعمیر یو پی اس بانک ، شرکت رسام
یو پی اس بانک

بانک ها و سیستم های بانکی که از تجهیزهای گوناگون و با قیمت بالا مانند سرورها، کلاینتها، چاپگرها، هاب و سوئیچ، ATM، اسکناس شمار، کیوسک های اطلاع رسانی و… استفاده می کنند همیشه در حال ارائه خدمت می باشند. زمانی که این دستگاه ها با عدم وجود برق مواجه شوند یا اختلال برقی باعث خرابی تجهیزات آنها شود، جبران خسارت برای بانک ها بسیار گران تمام خواهد شد.

آنچه در این مطلب خواهید خواند

تعمیر یو پی اس بانکی

در مقایسه با موارد بالا دوربین های مداربسته و سیستم  ATM بانک نیاز به برق بیست وچهار ساعته داشته که این کار تنها با داشتن سیستم یو پی اس همراه با باتری برای دستگاههای بانکی امکان پذیر خواهد بود.

تعمیر یو پی اس بانک

سیستم یو پی اس نیز مثل هر دستگاه برقی دیگر ، نیازمند سرویس ، نگهداری و در مواقعی تعمیر خواهد بود.

 تعمیر یوپی اس بانک خیلی واجب و مهم می باشد.

در صورتیکه دستگاه ups بانک با ایراد دچار شد به همه دستگاههای متصله به آن هم تاثیر خواهد گذاشت.

تعمیر تخصصی یو پی اس بانک

تعمیر سیستم یوپی اس بانکی یکی از کارشناسی ترین فعالیت های شرکت رسام یو پی اس می باشد که به دست اکیپی از برجسته ترین متخصصان و مهندسین سخت افزار انجام می پذیرد.

تعمیرات Ups بانک در شرکت رسام یو پی اس:

مراکز تعمیر یو پی اس شرکت رسام از مراکز تخصصی پیشگام در زمینه تعمیرات انواع یو پی اس ها بوده که خدمات نگهداری و سرویس های انجام گرفته در این شرکت با بکارگیری از تجهیزات پیشرفته و بروز جهان می باشد. تعمیرات یو پی اس در این مراکز توسط متخصصانی انجام می پذیرد که با حضور در دوره‌ های تخصصی تعمیرات و تجزیه تحلیل یو پی اس های پیچیده در کشور های ترکیه و ایتالیا، بر بنیاد این محصولات خبرگی یافته و توانایی آن را دارند تا همه ایرادات اعم از نرم افزاری و سخت افزاری را برطرف نمایند.