یو پی اس یوپی اس

گروه هلدینگ رسام یو پی اس

تخصصی ترین مرکز فروش و تعمیر یو پی اس در ایران

تصویر تبلیغاتی سربرگ شرکت هولدینگ رسام یو پی اس

آنچه در این مطلب خواهید خواند

فروش و تعمیر یو پی اس، قیمت یو پی اس،یو پی اس

تعمیرات يوپي اس|باتری یو پی اس
فروش یوپی اس

یو پی اس یوپی اس

UPS در واقع کوچک شده ی کلمه ی  Uninterruptible power supply ،به مفهوم  منبع تغذیه بی وقفه (یو پی اس)است.
یوپی اس یک منبع تغذیه الکترونیکی است که کار اصلی آن ، تامین کردن بدون معتلی توان مورد نیاز برای مصرف است ، این دستگاه میان  برق شهری و مصرف کننده واقع گردیده وبه غیراز  تثبیت و تنظیم برق شبکه، باعث میشود نویز و اغتشاشات وارد شبکه به لوازم مهم استفاده کننده نشود . و یو پی اس مانند منبع توان بدون وقفه با استفاده از انرژی جمع شده در باطری یو پی اس ، برق مورد نیاز وسایل استفاده کننده برقی را تامین می کند.

انرژی پشتیبان

در واقع استفاده از یک یو پی اس (ups) که فراهم کننده انرژی بدون قطعی است به شما این امکان را فراهم می کند  که بر تمام  خطا های  از طرف  برق شهری به وجود می اید و بعلاوه نگهداری و مراقبت  در مقابل قطع و وصل های کلی برق را هم به وجود آورید.
شما می توانید  با استفاده از یک یو پی اس لوازم حساس خود را در مقابل قطع و وصل های  برق شهری که باعث خرابی میشود را پیشگیری نمایید.

از نگاه دیگر برای اهمیت سیستم دستگاه یو پی اس میتوان به وجه اقتصادی آن توجه کرد .

شما یک تولیدی و یا یک مجتمع تجاری و یا حتی یک جای کوچک را در نظر داشته باشید که در صورت تعطیلی کار های آنها حتی برای یک لحظه امکان  دارد که آسیب های بسیاری به آنها وارد کند.برای همین  با استفاده از یک سیستم یو پی اس مانند APC و یا EXIMPOWER  و MAKPOWER میتوان از آسیب رسیدن به آنها جلوگیری  کرد.

مسائل و مشکلاتی که دغدغه اصلی کاربران یو پی اس می‌باشند :

سخت‌افزار کامپیوتری برای بقای تمامی سازمان ها و شرکت ها  از نظر  تولید و محصول کمکی مفید به یک منبع ICT آن‌لاین تبدیل شده است بسیار مهم و ضروری است. وظیفه ی یو پی اس ها محافظت  از این کامپیوتر ها در مقابل اختلال ها و مشکلات برقی است که این کار به یک بحث مهم وضروری تبدیل شده است. واین موضوع باعث شده است کاربران  با اعتبار بیشتر، کارآیی بیشتر، روندهای کم‌هزینه‌تر و انعطاف‌پذیری بیشتر از قبل، کار کنند.

یو پی اس یوپی اس

شرکت ارائه کننده ی نیروی بدون قطعی( یو پی اس)به تازگی به یک مطالعاتی دست یافته اند که معلوم شود که کدام مشکل برق، دقیقاً مشکل اپراتورهای مرکز داده ها است و چگونه آنها از تامیین کنندگان یو پی اس خود برای پاسخگویی انتظار دارند. یک نگاه کلی به یافته های تحقیق ها و  پاسخ‌دهندگان و نیز چگونگی به دست آوردن پاسخ به وسیله ی فناوری های یو پی اس و ارائه دهنده ی آنها، اصول کلی برای رسیدن به ساختارها و طرح‌های یو پی اس مفید در آینده بیان شده است که منسب ترین  سازگاری و تناسب را با روندهای تکنیکی و تجاری امروزی دارند.

شرکت یو پی اس mac power به تازگی  یک مطالعاتی  را انجام داده اند  تا بررسی کنند  که کدام مشکل برق ، دقیقاً مشکل اپراتورهای مرکز داده  است و چگونه آنها از ارائه‌کنندگان یوپی اس خود برای پاسخ انتظار دارند. یک نگاه کلی به نتیجه های مطالعات و اولویت‌های پاسخ‌دهندگان و نیز چگونگی فراهم آوردن پاسخ توسط فناوری های یو پی اس و ارائه کنندگان آنها، اصول کلی برای رسیدن به ساختارها و طرح‌های یو پی اس مفید در آینده گفته شده است که بهترین سازگاری و تناسب را با روندهای تکنیکی و تجاری امروزی دارند.

UPS

اعتبار یکی از قانون اصلی می‌باشد چون هر چند بارها زود  رشد میکنند و به موضوعات مهم تبدیل میشوند، قدرت  کابل‌های الکتریکی اعتبار کمتری دارد و هیچگونه پیشرفتی در سال‌های اخیر انجام نشده است. در حدود بیش از هفتاد و پنج در صد پاسخ‌دهندگان به تحقیق گفته اند که سیستم یو پی اس شان از وسایل مهم در طول بالا رفتن ولتاژ نیرو در دوازده ماه گذشته حمایت کرده است، در حالیکه هفتادو هشت در صد اعتقاد دارند شرایط نسبت به10 سال بعدی، بدتر هم خواهد شد. این علتی  برای گفتن این فکر است که نوزده گیگاوات ظرفیت تولید تا سال ۲۰۱۸ کم خواهد شدچون ایستگاه‌های نیروی هسته‌ای، نفتی و زغالی بسته می‌شوند. جایگزینی دوره‌ای این با منابع نیرو مطابق قانون مربوط به حفاظت محیط ‌زیست یک چالش مطابق با سازمان انرژی و تغییرات آب و هوایی خواهد شد.

این می‌تواند دلیل مقیاس‌بندی انرژی و قطعی‌های احتمالی گردد.

بالا رفتن هزینه‌های انرژی هم نگرانی اصلی اکثر پاسخ‌دهندگان می‌باشد چون فکر میکنند که اثر معیاربندی تقاضا و مصارف وابسته به هر بخش، تقریبا 2 برابر شده است. کاستی بستگی به کربن نیز به یک تقدم درحال ازدیاد مبدل گشته است و بطور کلی ثمره قوانینی همچون نمودار عملکرد انرژی CRC می‌باشد که به بخش امور مالی به دلیل اجرای نا صحیح به محیط‌ زیست آسیب اساسی خواهد رساند.

کاهش هزینه

مطالعات نشان می‌دهد که به تازگی شست وسه  درصد کم شدن  مخارج به خاطر کم شدن مصرف نیرو است  در صورتی که بیت و هفت درصد به خاطر کم شدن و مرتبط به کربن است. خرید تجهیزات اصلی به وسیله ی استفاده کنندگان نیز کارساز بوده است و هشتاد و پنج درصد مردم کارایی انرژی را به عنوان نظریه اساسی خرید مشحص کرده اند. این در بر گیرنده

یو پی اس نیز می‌شود که حدودا پنجاه و چهار درصد اعلام  کرده‌اند که دستگاه های یو پی اس پیشرفته که با نظریه های مرتبط به شرایط محیطی طراحی و ساخته شده‌اند، به صورت مشخصی به مباحث مصرف نیرو و تجهیزات‌کننده در سازمان‌ها جواب داده‌اند.

یو پی اس یوپی اس

تکنولوژی بدون ترانسفورماتور در مرکز طرح یو پی اس مدرن قرار دارد.

نتیجه  سریع  آن سبب بالا رفتن کارایی انرژی حتی تا پنج درصد کل میزان بار یو پی اس شده است.

این به صورت اتوماتیک  مصرف انرژی را کم میکند. یوپی اس های بدون ترانسفورماتور یک نیروی ورودی ثابت و بی نهایت را نمایش می دهد که موجب کم شدن مصرف نیروی برقی و جریان مدخل شده است.

یو پی اس یوپی اس

کار و انجام نقشه‌های بدون ترانسفورماتور امکان دارد امتیازهای دیگری از راه کم کردن اندازه و وزن داشته باشد.

یک دستگاه یو پی اس صد بیست کاوا به عنوان نمونه می‌تواند به صورت یک واحد دویست و شصت  سه کیلو گرم با اندازه‌ی m242/0 اعمال شود به جای اینکه یک دستگاه m232/1 با وزن kg1200 نصب شود. این اثرگذاری زیادی روی محافظت نیرو هم دارد چون دستگاه یو پی اس می‌توانند مجموعه‌های نمونه شامل نیروی فعال در وضیعت موازی را تنظیم کنند به عوض اینکه واحدهای دارای شرایط هم آهنگ را سرو سامان دهد. این نقشه ها سبب بالا رفتن بها از روش گسترش ‌پذیری بیشتر در مقابل پایین آمدن کارایی می‌شود و توانایی دسترسی زیاد می کند.

انعطاف پذیری

انعطاف‌پذیری در مقابل افت زیاد شده چون مدل‌های دارای خرده های زیاد می‌تواند به آسانی در نقشه های اضافی N+1 یا حتی N+N ساخته شوند. مانند یک بار صد کاوا می‌توانند به وسیله ی یک یو پی اس قطعه‌ای دارای شش قطعه‌ی بیست  کاوا پشتیبانی شود. یوپی اس توانایی دارد بصورت بی نقص از بار واقعی پشتیبانی کند حتی اگر یک قطعه افت داشته باشد. در این حالت یوپی اس نسبت به پایین امدن  کارایی انعطاف‌پذیر می‌باشد. نقشه ی قطعه‌ای موجب بالا رفتن  توانایی دسترسی یو پی اس می‌شود چون یک قطعه‌ی شامل نقص می‌تواند فوری جانشین شود و این عمل در حدود نیم ساعت زمان میبرد،درقیاس با شش ساعتی که برای تشخیص و تعمیر سطح ترکیبی مورد نیاز میباشد.

قطعات همچنین می‌توانند hot swapped باشند، بدون اینکه به تبدیل بار اصلی به کابل‌های موجود نیاز داشته باشد.

توانایی دسترسی به  ارتباط بین میزان زمان میانگین بین افت‌های عملکرد(MTBF)و زمان میانگین برای تعمیر (MTTB) توصیف می‌شود،بنابراین کاهش MTTR باعث افزایش قابلیت دسترسی یو پی اس می‌شود. یوپی اس بدون ترانسفورماتور هم سبب بالا رفتن ارزش باتری از روش به کار بردن از نیروی DC-DC می‌شوند که افزایش AC را از بین می‌برد که دلیل واقعی پایینآمدن عمل کوسیلهرد باتری‌های دارای نیروی کم‌تر می‌باشد.

هرچند این تکنولوژی سخت‌افزاری صورت گرفته است. استفاده کنندگان تصورمیکنند دارند که ارزش کلی منابع یو پی اسUPS شان، به وسیله ی کیفیت بسته‌ی عرضه‌کننده‌ی یو پی اس نظارت می‌شود. در حدود ند درصد جواب گویان در تحقیق، تصور داشتند که نگهداری و ضرورت برای عرضه خدمات، مانند کار های مهم سخت‌افزاری برای تجارت می‌باشند. در واقع کیفیت کارهای به یک دلیل برای انتخاب سخت‌افزار یو پی اس تبدیل شده است. تولید کنندگان باید قابلیت پیشنهاد و عرضه نقشه یوپی اس را به صورت مثمر و مناسب با نیازهای استفاده کنندگان داشته باشند به جای اینکه تنها تولیدات گفته شده در کاتالوگ فروش‌شان را به فروش برسانند.

یو پی اس یوپی اس

حفاظت و بقاء: سیستم‌های حفاظت از نیروی توزیع شده

مراکز ارئه یو پی اس در حال زیاد شدن می‌باشند چون آنها به شرکت‌ها اذن می‌دهند که منبع سرور اصلی‌شان را که زیاد میشود تعیین محل کنند و در یک حوزه‌ی مدیریتی این کار انجام می‌گیرد که می‌تواند به صورت امن هر دوی حمایت تکنولوژی و فیزیکی را آماده آورد. در هر حال  مرکز داده، فقط بخشی از منبع ICT یک شرکت می‌باشد، بقیه در طی حوزه‌ی عملکردی به شکل ایستگاه‌های کاری و حتی اتاق‌های سرور محلی توزیع شده‌اند.

تمام این لوازم ICT به نگهداری، نیروی مشخص با توانایی دسترسی خوب به سیکل های مخصوص، نیاز دارند.

در هر صورت، این نیروی مخصوص ممکن است در جاهای گوناگون یک بخش باهم فرق داشته  باشد.

Kenney Green، مدیر حمایت فنی در شرکت ارائه (یو پی اس)، شرکت Kohler به تحقیق چگونگی راهبرد نگهداری نیروی مفید و کلی پرداخته است که می‌تواند به وسیله ی قرار دادن یو پی اس های مناسب برای هریک از این نیاز های بیان شده و متفاوت برای مراقبت نیرو، گسترش یابد.

زیر ساخت IC

امروزه، اداره ها در کل زیرساخت ICT شان برای اعمال کارهای‌ روزانه و ترفند های پشتیبانی از تصمیم‌گیری مربوط است. برای یک کار مهم می‌تواند شامل چندین دسته از ایستگاه‌های کاری در داخل اداره  باشد که در تمامی بخش تقسیم شده‌اند و به وسیله ی اتاق سرور یا مرکز داده پخش می‌شوند. همه‌ی این وسیله های اعملیاتی که روی داده ها انجام میشود، به همراه سخت‌افزار شبکه که اجازه به تشکیل رابطه می‌باشد، باید با یک نیروی مناسب و بدون وقفه انجام شوند و این عملیات باید به صورت پیوسته باشد. یک پیشنهاد برای نیروی برق بدون وقفه، راه اندازی یک سیستم بزرگ یو پی اس است که وسیله های ICT را در درون مرکز داده و در طی بخش تغذیه می‌کند.

در هر صورت خواهیم دید که یک سیستم تک امکان ندارد بهترین راه برای کم کردن هزینه‌ها و پیدا کردن راهکار دسترسی کامل و مناسب به نیرو باشد. هرچند می‌تواند از راه ایجاد یو پی اس خیلی مناسب ضمانت شود و بار اصلی و بحرانی، سرمایه‌گذاری مورد نیاز را ضمانت خواهد کرد.

یو پی اس یوپی اس

خرید یک یو پی اس و نصب آن باعث شکل‌گیری قابلیت دسترسی مناسب به مقتضیات توان و نیروی اصلی و بحرانی در محل خواهد شد و به صورت دقیق توصیف می‌کند که منظور ما از بخش بحرانی، چه نوع بخشی می‌باشد.

یو پی اس یوپی اس

سطوح قابلیت دسترسی

سازمان Uptime این موضوع را با توصیف چهار سطح قابلیت دسترسی مخاطب قرار داده است.

این به سطوح ایجاد طرح‌های اضافی در مرکز داده و مسیرهای توزیع مرتبط می‌باشد و به عنوان خط‌مشی کلی برای سازمان‌هایی که در جستجوی راه‌حل مناسب برای این نوع فعالیت‌ها می‌باشند، کاربرد دارد. به عنوان مثال سطح II برای فعالیت‌هایی مثل مراکز داده‌ی چندبخشی، شرکت‌های اینترنتی بدون تعهدات به کیفیت خدمات یا شرکت تجاری کوچک با مقتضیات IT محدود به فعالیت نرمال در ساعات کاری مناسب می‌باشد. برعکس سطح IV برای شرکت‌های بین‌المللی بزرگ که دارای ۷/۲۴ خدمات آن‌لاین می‌باشند مثل تجارت الکترونیک، یا شرکت‌های اینترنتی با کیفیت زیاد و تعهدات به خدمات، کاربرد وسیعی دارد.

مثال

با این وجود تجزیه و تحلیل یک بخش واقعی می‌تواند نشان دهد که هیچ یک از بخش‌های زیرساخت ICT دارای سطوح دسترس یکسان نمی‌باشند. به عنوان مثال مرکز داده یا اتاق سرور می‌تواند در سطح II باشد، در حالیکه بعضی از ادارات یا ایستگاه‌های کاری‌شان می‌توانند دارای رویه‌ی بحرانی کمتر از ۷/۲۴ باشند و این سطح اضافی کمتر را نشان می‌دهد. این می‌تواند باعث کاهش بار در ups سطح II مراکز داده شود و مقتضیات اندازه و هزینه و خنک کردن تجهیزات کاهش می‌یابد.

یو پی اس یوپی اس

یک مقیاس از راه‌حل‌های یو پی اس

وقتی این مسیر نیروی توزیع شده انتخاب می‌شود.

راه‌حل‌های یو پی اس می‌توانند انتخاب شده و در حوزه‌های مختلف و کاربردهای مختلف در طی بخش مقیاس‌بندی شوند و از ایستگاه کاری منفرد تا شبکه‌های اداری تکمیل شده، رده‌بندی شوند. سیستم یو پی اس میکرو یعنی VA250 می‌تواند خریداری شود و از یک ایستگاه کاری PC منفرد حمایت کند. این‌ها به صورت نرمال در مورد برج کوچک نیرو کاربرد دارند و به یک محیط اداری، دارای تجهیزات ایستگاه کاری PC مرتبط می‌شوند. آنها به سوکت کابل‌های استاندارد بریتانیایی متصل می‌شود و یک IEC مشابه با سوکت کابل PC مشتری را فراهم می‌آورند. باتری پشتیبان هم در ساختار UPS در نظر گرفته شده است. تنظیم ارتباطات پروتکل مدیریت شبکه‌های ساده (SNMP) ین UPS و کامپیوتر، یا نرم‌افزار خودکار، باید عملی باشد.

یو پی اس یوپی اس

سیستم‌های کوچک UPS دارای VA2000-500 هم در دسترس قرار دارند.

مانند سیستم‌های میکرو این اجزای قابل حمل از وسیله های اداری، با بالا رفتن میزان خود سبب ارائه به سرورهای فایل‌ها و ایستگاه کاری کامل شده و دارای یک PC وجانبی‌اش، شده است و به غیر از چاپگر های لیزری که می‌توانند مشکلات هماهنگ را در خروجی یو پی اس بوجود آورند. پیوستنی های نیرو بیشتر با رابط‌های استاندارد انجام می‌گیرد. یو پی اس دارای چندین رابطه برای ادغام چندین بخش فرعی در ایستگاه می‌باشد و توسط فیوز یا قطع‌کننده‌ی مدار داخلی حمایت می‌شود. به صورت نرمال، در این سطح از نیرو باتری‌ها در بخش UPS قرار داده می‌شوند اما یک باتری می‌تواند افزوده شود اگر میزان بار به پشتیبان باتری بیشتری (به صورت خودکار) نیاز داشته باشد. مثل سیستم‌های میکرو، ارتباطات SNMP یا نرم‌افزار خودکار می‌توانند به عنوان ابزار مدیریتی در سیستم مورد استفاده قرار گیرند.

انواع یو پی اس اداری و سرور

همچنین سیستم‌های یو پی اس از KVA10-3 وجود دارند مثل Power WAVE 1000 و MINI Power Plus که برای حمایت کامل از شبکه‌های اداری، جایگاه‌های سرورهای کوچک یا مراکز ارتباطی به عوض ایستگاه کاری منفرد طراحی شده‌اند. آنها از طرح‌های نصب شده‌ی سیمی به کابل‌های عرضه شده به عوض واحدهای رومیزی یا قابل حمل تشکیل شده‌اند و سیستم‌های بزرگتر امکان دارد در ورودی ۳ فاز و خروجی‌های سه فاز عمل کند. به هر حال وقتی میزان نیرو به ۱۵ یا KVA20 می‌رسد، امکان دارد باتری‌ها در یک جایگاه مجزا در نزدیکی واحد UPS قرار گیرند. اکثر تولید کنندگان UPS رده‌ی مشترک یو پی اس و محفظه‌ی باتری یو پی اس را ارائه می‌کنند و یک ظاهر زیبا برای نصب UPS در داخل اتاق‌های سرور فراهم می‌آورند

یو پی اس یوپی اس

ویژگی های  یو پی اس برای اپراتورهای مرکز داده‌ای(یو پی اس دیتا سنتر):

اپراتورهای مرکز داده‌ای امروزه، از سیستم‌های یو پی اس خود، انتظارات زیادی دارند.

از آنجایی که شبکه‌ ملی، مدام، هشدارهایی درباره تأمین ارائه می‌کند و با هزینه روزافزون برق و مقررات محیطی، تنها تکنولوژی UPS، کارآمد و بسیار پیشرفته مناسب این محیط‌های بحرانی تلقی می‌شود. بنابراین از آنجایی که UPSL، نظرسنجی مرکز داده‌ای ۲۰۱۲ خود را آغاز می‌کند، بررسی نتایج مطالعه سال قبل برای پیش‌بینی نحوه تغییر شرایط و نحوه دستیابی اپراتورهای مرکز داده‌ای به یک ترتیب مناسب وضعیت جاری حائز اهمیت است.

یو پی اس یوپی اس

یک دهه، زمان طولانی برای هرانسان  است که در کتابش درباره تجهیزات IT سخن می‌گوید.

سخت‌افزار رایانه ای حال خصوصیات بسیار متفاوتی با ده سال پیش دارد و پیشرفت تولیدات IT نو بصورت مستقیم و غیرمستقیم در آن زمان بر مرکز داده‌ای تأثیر گذاشته است. ITبیشتر ناکام پیشرفت کرده است و به بازده منبع  کمک می‌کند و برای ماندن سیستم ها واجب است. این دگرگونی تکنولوژیکی به صورت مدام موثر برایفا روی  یوپی اس داشته‌اند. در حالیکه موقعی UPS برای حمایت به موقع و مناسب تجهیزات ICT و دستگاه آلات کارخانه‌ای و صنعتی به کار گرفته شده است ، در زمان حال نقش آن هم  به اهمیت وسیله های آن‌لاین ۲۴/۷/۳۶۵ زیاد شده است.

این به ین مفهوم است که دستگاه های UPS حال، مخصوصا در حوزه DC،بیشتر برای مدیریتی تغییر از برق خط اصلی به ژنراتور و بازگشت به خط  اصلی وقتی برق متصل می‌شود، بکار  می‌شوند. و نیز،از یو پی اس انتظار داریم، شاه خط‌ها را برای مطمئن شدن از جریان ثابت برق پاک به تجهیزات ای تی بطور کارآمد و مداوم فیلترمی کند. و نه تنها اینکه استفاده کنندگان به اطمینان‌پذیری بیشتری نسبت به قبل نیاز دارند با ۹۹۹۹/۹۹ درصد موجودیت یک استاندارد وضع شده است. نظرسنجی ۲۰۱۱ موسسه Uninterruptible Power Supplies که بطور دقیق به بررسی مطالعات برق مورد نظر اپراتورهای مرکز داده‌ای پرداخته‌اند و اینکه انتظار آنها از ولید و تامیین کنندگان  یو پی اس شان چیست.

بررسی

مطالعات نتایج نظرسنجی و اولین های جوابگویان، فرصتی برای پیش‌بینی اینکه آیا وضعیت در دوازده ماه پیش تغییر کرده است، را تهیه می کند و راهی را برای رسیدن به آرایش‌های یوپی اس مناسب با فشارهای فنی و کاری ارائه می‌کند. یکی از مطالعات اصلی از نظرسنجی این بود که اپراتورها به اطمینان‌پذیری اهمیت می‌دهند و بررسی دلیل آن راحت است. بیش از هفتاد و پنج در صد از جواب گویان، قطعی برق در طول دوازده ماه پیش را گزارش دادند در حالیکه هفتاد و هشت درصد بر این اعتقاد دارند که وضعیت در ده سال آینده بدتر خواهد شد. بعد از بررسی ثبت‌های کشوری برای سال ۲۰۱۱، نمی‌توان گفت که این موضوع کم شده است و آمار، تعداد مشابهی از قطع شدن  برق و بحث های برق در بین UK در سالهای ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ را نشان داد. با نگاه، امکان اصلاح وضعیت وجود ندارد زیرا UK انتظار می‌رود تا Giga19 والت از ظرفیت تولیدی را تا ۲۰۱۸ از دست دهد.

قیمت و هزینه

افزایش هزینه‌های انرژی، دغدغه عمده ۸۰٪ افراد پاسخ دهنده بود، کاهش اثر کربن سازمانشان، یک اولویت بود بویژه زمانیکه مقررات محیطی، برای سازمانهای غیر مطیع مجازاتی در نظر می‌گیرد. در یک سال، قیمت‌های سوخت افزایش یافت و تنش‌هایی در مناطق تولیدکننده نفت رو به افزایش گذاشت. این افزایش بی‌ثباتی به این معناست که قیمت‌ها در یک جهت حرکت بوده و این چشم‌انداز مورد حمایت بزرگترین تاجر انرژی مستقل جهان می‌باشد که در فوریه هشدار داد که قیمت‌های نفت امسال یک افزایش رکورد بواسطه تنش‌های ژئوپرلتیک روزافزون در خاورمیانه را خواهد زد. Ian Taylor، مدیر عامل Vitol، سناریو اصلی‌اش پیش‌بینی قسمتهای نفت در سطح جاری برای تراز ۲۰۱۲ پابرجا می‌باشد، اما هشدار داد که ممکن است قیمت نفت تا به ۱۵۰ دلار افزایش یابد اما به FT گفت که آن فقط احتمال است.