جابجایی دستگاه Ups

گروه هلدینگ رسام یو پی اس

تخصصی ترین مرکز فروش و تعمیر یو پی اس در ایران

تصویر تبلیغاتی سربرگ شرکت هولدینگ رسام یو پی اس
جابجایی دستگاه Ups ، شرکت رسام یو پی اس

آنچه در این مطلب خواهید خواند

جابجایی دستگاه Ups

جابجایی دستگاه Ups

جابجایی دستگاه Ups
جابجایی یو پی اس

جابجایی یو پی اس بر حسب توان و ابعاد ups متفاوت می باشد.

همچنین اینترنال (باتری داخلی) و اکسترنال (باتری خارجی) نیز جابجایی خاصی دارند.

جابجایی ups ها به صورت زیر تقسیم بندی می شود:

جابجایی این نوع یو پی اس آسان بوده و از برق شهر جدا شده و راحت جابجا می شود البته قبل از جدا کردن برق شهر باید یو پی اس خاموش شود.

لذا اگر خاموش نشود بعد از جداسازی از برق شهری باتری ها خالی می شوند.

  • یو پی اس توان پایین با باتری اکسترنال :

این نوع یو پی اس ها به دلیل اینکه دارای باتری خارجی می باشند اول باید یو پی اس خاموش شود بعد از جداسازی از برق شهر ، اگر دستگاه فیوز باتری دارد باید فیوز خاموش گردد و اگر دارای سوکت باشد سوکت آن کشیده شود ، بعد از انجام این اقدامات کابین باتری باز شود و باطری ها یکی یکی از مدار جدا گردد و بعد از جابجایی به همین صورت بسته شود ، بعضی از یو پی اس ها اولویت اینکه اول برق شهر وصل گردد و یا باطری حساس هستند باید رعایت شود لذا یک سری از یو پی اس ها اگر باتری اول وصل گردد یو پی اس آسیب می بیند.

Ups های توان بالا به دلیل صنعتی بودن ، برای خاموش و روشن کردن شرایط و اقدامات خاصی را دارند لذا این کار باید توسط نماینده دستگاه و توسط متخصص صورت بگیرد . لذا بعد از خاموش کردن یو پی اس و جداسازی باتری یو پی اس ، در محل جدید نصب و توسط کارشناس مربوطه استارت می شود . بعد از جابجایی این نوع سیستم UPS بعد از استارت معمولاً مصرف کننده ها را باید یکی یکی وارد مدار کرد در غیر این صورت دستگاه یوپی اس می تواند روی حالت overload  برود .