یو پی اس آنلاین چیست؟

گروه هلدینگ رسام یو پی اس

تخصصی ترین مرکز فروش و تعمیر یو پی اس در ایران

تصویر تبلیغاتی سربرگ شرکت هولدینگ رسام یو پی اس
یو پی اس آنلاین چیست؟

آنچه در این مطلب خواهید خواند

یو پی اس آنلاین چیست؟

یو پی اس آنلاین چیست؟

یو پی اس آنلاین چیست؟ شرکت رسام یوپی اس
ups online چیست

انواع UPS

دستگاه یو پی اس روی هم رفته به 3 گروه یو پی اس آفلاین ، یو پی اس لاین اینتراکتیو و یو پی اس آنلاین بخش بندی می شود. در جواب به این پرسش که یو پی اس آنلاین چیست لازم است گفت، در دسته یوپی اس های آفلاین جریان ورودی برق بطور کلی از یک مسیر bypass (بای پس) پایدار و به بار مصرفی جابجایی داده می شود و جریان منتقل شده امکان دارد حاوی نوسانات ولتاژ باشد.

در این مدل بر حسب معمول برد بای پس حاوی لوازم جانبی خاصی به غیر از یک کلید رله نیست.

یو پی اس و نوسانات

زمانی که برق ورودی شهری قطع و یا ولتاژ دارای نوسانات زیادی باشد.

دستگاه یوپی اس مدار بای پس را قطع و مدار اینورتر را به باتری ها متصل می نماید.

یو پی اس لاین اینتراکتیو حاوی بعضی لوازم و تجهیزات جهت بهبود کیفیت برق مسیر بای پس است.

تفاوت اساسی یو پی اس آنلاین چیست؟

Ups آنلاین در زمانی که برق ورودی شهری متصل است انرژی الکتریکی باطری های یو پی اس را فراهم و انرژی الکتریکی اینورتر را از یک تهیه کننده برق DC کوچک فراهم می کند و در موقع قطعی و گسستگی برق شهری این انرژی الکتریکی از طریق باطری تامین می گردد.این سیستم ها محافظت بیشتری را فراهم می کنند و نویز و نوسانات برق شهری در طی دو مرتبه در یکسو کننده ورودی باطری و اینورتر  در خروجی باطری فیلتر می شود.دستگاههای یو پی اس آنلاین اکثر اوقات برای همه مصارف برقی ذخیره شده مناسب می باشند و در کل نوع یو پی اس ها جزو کارآمدترین مدل ها به شمار می آیند.

ضرورت بکارگیری از یو پی اس آنلاین

یو پی اس های آنلاین دارای مزیت مختصی از لحاظ ایجاد یک برق با کیفیت و بی وقفه پیشرفته می باشند پس برای مصارف عادی  تا مصارف بخصوص یو پی اس آنلاین پیشنهاد می گردد. مسلماً امکان دارد در مواردی بازده و مصرف باتری یو پی اس اندکی زیاد باشد اما قیمت این مدل یو پی اس ها خیلی مناسب می باشد.