یو پی اس اتاق عمل

گروه هلدینگ رسام یو پی اس

تخصصی ترین مرکز فروش و تعمیر یو پی اس در ایران

تصویر تبلیغاتی سربرگ شرکت هولدینگ رسام یو پی اس
یو پی اس اتاق عمل

آنچه در این مطلب خواهید خواند

یو پی اس  اتاق عمل

یو پی اس اتاق عمل

یو پی اس اتاق عمل ، شرکت رسام یوپی اس
ups در اتاق عمل

از موارد خیلی حیاتی بکارگیری از دستگاه یو پی اس در درمان و در بیمارستانها و از همه مهمتر در اتاق عمل می باشد. عمل های جراحی محدود به اینکه از چه نوعی باشد عموماً کمتر از 2 ساعت زمان بر می باشند اما بعضی از عمل ها تا بیش از 6 ساعت هم بطول می انجامند.در اتاق های عمل لوازم متعددی در هنگام عمل  جراحی مورد استفاده قرار می گیرند و این تجهیزات حاوی سامانه روشنایی اتاق عمل، سامانه تنفس مصنویی، سامانه مانیتورینگ علایم حیاتی بیمار، لوازم عکسبرداری الکترونی و MRI در موقع عمل جراحی که در این عصر در همه عمل ها بکارگیری می شوند.

برق اضطراری و پشتیبانی

برق پشتیبانی از جمله اجبارات آیین نامه  های تامین برق اتاقهای عمل می باشد.از این رو یو پی اس ها در اتاقهای عمل خیلی اساسی و لازم است بهترین کیفیت را داشته باشند و برای مدت زمان حداقل 8 ساعت انرژی لازم جهت کار مداوم تمام تجهیزات پزشکی را فراهم کند. یوپی اس ها بایستی دارای خروجی کاملا سینوسی (دوبل کانورژن ) با حداقل نوسانات امواج و بازده 98 یا 99 درصد باشند.

درجه حرارت

حرارت پدید آمده از طریق مدارهای داخلی Ups و خود باطری ها در اتاق عمل لازم است کمتر از 1 درجه و سامانه خنک کنندگی دستگاه یو پی اس بدون نویز و صدا باشد و صدای تولید شده لازم است زیر 40 دسی بل و یا کمتر باشد.انرژی ذخیره یوپی اس ها لازم است 20% بیشتر از مقدار مورد احتیاج در اتاق عمل باشد و به این اندازه بایستی 10% شارژ انتهای باطری را اضافه کنیم که در عمل مصرف ندارد. پس توان یو پی اس ها لازم است  30% بیشتر از مقدار مصرف باشد و بهتر است کابلها بصورت جفت یا سه گانه دورانی باشد تا انرژی به 2 یا 3 بخش تقسیم شود.

یو پی اس مورد احتیاج اتاق عمل

برحسب معمول حداقل انرژی مورد احتیاج در اتاقهای عمل ،KVA 120 است.