یو پی اس برای دستگاه CNC

گروه هلدینگ رسام یو پی اس

تخصصی ترین مرکز فروش و تعمیر یو پی اس در ایران

تصویر تبلیغاتی سربرگ شرکت هولدینگ رسام یو پی اس
یو پی اس برای دستگاه CNC

آنچه در این مطلب خواهید خواند

دستگاه یوپی اس برای CNC

یو پی اس برای  دستگاه CNC

یو پی اس برای دستگاه CNC ، شرکت رسام
ups برای ماشین CNC

ماشین CNC

یک دستگاه CNC (سی ان سی ) در عمل همان دستگاه دستی می باشد که توانایی فرمان دادن به وسیله کد و برنامه نویسی را دارا می باشد در این سیستم ها بودن یک شخص به عنوان اپراتور جهت نظارت و کنترل بر دستگاه، در حد نظاره گر و کنترل سیستم می باشد و برنامه نویسی برای کار دستگاه تنها برای یک بار برنامه ریزی می شود. بعد از آن دستگاه سی ان سی بطور خودکار این عمل را دوباره انجام می نماید مسلماً  بدون حضور اپراتور.

چارچوب دستگاه کمابیش شبیه دستگاه دستی می باشد.

بقیه سیستم های CNC هم مانند سی ان سی فلز همان قالب سخت افزاری را دارند.

کاربرد دستگاه CNC

در این عصر کارهای انجام شده توسط دستگاه CNC به سبب برتری های زیاد آن نسبت به سازه های دستی، رشد بی همتایی در بازار یافته است. سی ان سی ها در صنایع زیادی مصرف دارند ماشین های CNC توانایی آن را دارند کارهای مختلفی همچون تراشکاری ، سوراخ کردن و برشکاری حتی حکاکی بر روی بیشتر مواد مثل چوب ، پلاستیک ، فلز ، انواع شیشه و سنگ را اجرا کنند.

یوپی اس برای ماشین سی ان سی (UPS FOR CNC)

ماشین سی ان سی به سبب تنوع زیاد در کاربردشان ، می توانند در بیشتر کارهای تولیدی و صنعتی  و غیره مورد استفاده قرار گیرند. یکی از اساسی ترین و پرکاربرد ترین ماشینی که در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد. ماشین سی ان سی می باشد. حفاظت و حفظ دقت کارکرد ماشین در زمان کار یکی از موارد مهم در کارکرد آن است که می توان از طریق دستگاه ups این کار را داد.

سیستم یو پی اس با حذف نویز و اغتشاشات باعث افزایش دقت و کارایی و طول عمر دستگاه CNC می شود و با دارا بودن باتری در موقع قطعی برق سبب می شود تا دستگاه به کار خود ادامه و به پایان برساند. UPS مورد استفاده در دستگاه سی ان سی از تکنولوژی آنلاین می باشد که در CNC های کوچک از یو پی اس آنلاین 3 کاوا استفاده می کنیم که دارای هشت باطری می باشد.

برای یک سایت بک آپ دهی معمولاً از باتری یو پی اس 18 آمپر ساعت بهره می گیریم.

در CNC  های بزرگ باید توان مصرفی دستگاه در نظر گرفته شود.