شرکت یو پی اس ریلو عروس

گروه هلدینگ رسام یو پی اس

تخصصی ترین مرکز فروش و تعمیر یو پی اس در ایران

تصویر تبلیغاتی سربرگ شرکت هولدینگ رسام یو پی اس
رسام یو پی اس : شرکت یو پی اس ریلو عروس

شرکت یو پی اس ریلو عروس,باتری یو پی اس

معرفی یو پی اس ریلو عروس

یک گروه از شرکت های صنعتی. در سال ۱۹۸۶ بنا نهاده شده، RIELLO ELETTRONICA در ابتدا تولید منابع تغذیه سوئیچینگ برای برنامه های کاربردی فن آوری اطلاعات، قبل از حرکت به تولید منابع تغذیه اضطراری (یو پی اس). در سال ۱۹۹۵ RIELLO ELETTRONICA در ساختار کنونی خود در زمان، سازمان به عنوان یک شرکت با سهام در کسب و کار گروه.کسب و کار اصلی در این میان شامل انرژی، اتوماسیون و ایمنی تمدید شد.

شرکت یو پی اس ریلو عروس

با تشکر از Riello یو پی اس، RIELLO ELETTRONICA امروز یکی از چهار بزرگترین تولید کنندگان از منابع تغذیه اضطراری در جهان، با طیف کاملی از یو پی اس قادر به برآورده هر مورد نیاز به انرژی، از سیستم های نمایشگر مورد استفاده در بانک ها، بیمارستان ها و فرودگاه ها، که در آن عملیاتی تداوم است بسیار مهم است. از اهمیت مساوی سهم عروس خورشیدی فناوری به گروه است. این شرکت طراحی، تولید و فروش اینورتر خورشیدی و راه حل برای انرژی فتوولتاییک.

شرکت یو پی اس ریلو عروس

بسیاری از تولید می گیرد در گیاهان در Legnago (ورونا) و Cormano (میلان).نظارت مستقیم بازارهای بین المللی اجازه می دهد تا گروه به کار یک استراتژی واحد جهانی، محلی در قالب سیاست های فروش منسجم که می توان به راحتی سازگار به واقعیت های فردی به بازار بیان شده است. علاوه بر این، پایه قوی RIELLO ELETTRONICA در بازار های اروپایی و آسیایی است اساسا به تهیه مهم، حصول اطمینان از فرآیندهای سریع، کارآمد و بالاتر از همه انتخاب نظارت و خرید، به خصوص با توجه به thehigh قطعات با کیفیت الکترونیکی مورد استفاده در چرخه تولید.